اسطوره ی من ... بمان ...

نگاه کن ، ببین آن مرد بزرگ و آن اسطوره را هنوز هم می شناسی ، او  که نیمی از زندگی اش را چون صخره ای در قاموس آیی این سرزمین ایستاد ونیمه ی دیگر زندگی اش را چون کوهی استوار در برابر ناملایمی ها و نامردمی ها گذراند ... اسطوره همیشه ی دنیا بخاطر آنکه بر خلاف خیلی ها به صدای هیچ پائی پلک نزد و در مقابل هیچ بنده ای سر فرو نیاورد ، هوای دل من شده است و دم زدن از او و هواداری اش ، عشق و رنگ حیات و زندگی من شده است ... 

 

 

  

 

 

اکنون او همچون پرنده ای مجروح و بال و پر بسته شده است ، اما با این همه هنوز هم پر پرواز من است برای پرواز در آسمان آبی ... بیائید و به اندازه ای که نیاز و التماس به خداوند در لحن صدایمان ، رنگ چهره مان و تمام وجودمان موج می زند برای سلامتی دوباره ی سلطان قلب ها ی آبی ناصر حجازی همیشه ماندگار دعا کنیم ... (( امن یجیب المضطر اذا دعاه و یکشف السو ... ))

نظرات 23 + ارسال نظر
سهبا شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 23:00 http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

اللهم اشف کل مریض ...

آمین ... و استجابت کن دعای مرا و مسوزان ریشه ی آرزوی مرا ، ای مهر گستر ترین مهر بانان ...

کوروش یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 00:02 http://korosh7042.blogsky.com/

بهر این فرمود با آن اسپه او
حیث ولیتم فثم وجهه

از قدح‌گر در عطش آبی خورید
در درون آب حق را ناظرید

آنک عاشق نیست او در آب در
صورت صورت خود بیند ای صاحب‌بصر


ممنونم که رفیق رهی و شفیق دل

من نیز چون تو و بسیاری برای او که دمی را بی عشق ایران نزیسته دعا میکنم

آنکه بر قامت دعای من وتو جامه ی استجابت می پوشاند او را که دمی بی عشق ایران نزیست نگاه خواهد داشت که او ارحم الراحمین است ... سلام استاد عزیز ُ آمدنت انگیزه ای است برای عاشق ماندن

ثنائی فر یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:16 http://www.sanae.blogfa.com

دردم از اوست و درمان نیز هم

هم قرار است و هم بیقراری

دست های بسته را جز ازابر احسان خدا ، بارانی نیست و غنچه ی حوائجمان بی باغبانی او شکفته نمی شود ... سلام وسپاس از حضورت

آبی استقلالی یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:05

خدایا از خلقت ناصر حجازی ممنونیم خودت حفظش کن

تو گفتی به حق و چه صادقانه وصمیمانه ... انشا الله خالق ناصر نگهدارش باد ...

یلدا یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:13

سلام رفیق عزیز . امیدوارم خدا به حرمت شبهای شهادت بزرگ بانوی اسلام شفای عاجل و کامل این بزرگ مرد را عنایت فرماید .

چه دعائی بهتر از این که کردی ... دست مریزاد نازنین ...

فریناز یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 17:09 http://delhayebarany.blogsky.com

خدای مهربانم
من‌ ِنامهربان ِسراپاگناه که بندگانت را در رنج و بستر بیماری می بینم،دلم می لرزد... چشمانم برّاق اشک می گردند و ندایی از ته ته ته قلبم،آنجا که عشق غل غل می کند،سرود شفا برایش سر می دهند....
و تو که مهربان مطلقی عزیز دلم...می شود جایزه ی برترین سمفونیه شفا را به سرود یاران خونه ی خیالی بدهی؟می شود به حرمت مهربانی هایت ناصر عزیز را هم شفا دهی؟

خدای مهربانم منتظر جایزه ات هستیم

من زیباترین ترانه ها و مشتاق ترین کلمات عاشقانه که فرهنگ دل های خوب و پاکند را در فکر و دل پاک و اهورائی تو می جویم ... مرا ببخش ، کلمه ای که شایسته ی تفسیر زیبائیهای روح متعالی تو باشد ، نیافتم ... لبخند مهتاب و نوشخند سحر بدرقه ی راه زندگی ات ای بانوی آرامش و ای رگبار پاکی ها ، باز هم ببار و خیسم کن از زلال محبتت... تو که از خدا بخواهی به برکت نذر های آدینه ات ، بی گمان بر آورده خواهد شد ...

مجید یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 18:12

(به صدای هیچ پایی پلک نزد و در مقابل هیچ بنده ای سر فرو نیاورد)۰۰۰
خداوندا زیبایی از توست؛ پس به حق آنان که زیبا می اندیشند و زیبا می گویند و زیبا می نویسند هر آنچه دعا شد؛مستجاب کن

تو رفیقم بودی و مرا واداشتی در روشنایی ریشه بدوانم و در زیر نور سبز شوم و رشد کنم ... خوشحالم که هنوز همچون یک روح ،خطوط آشنائی را در سیما و نگاه یکدیگر می خوانیم وتوچه خوب می دانی که ناصر حجازی نه به خاطر اینکه ستاره بود بلکه به خاطر مرد بودنش در قلب من جا دارد ... دعا کن مردانگی پابر جا بماند رفیق ...

یه آدم کاملا فوتبالی یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 20:52

ناصر حجازی اسوه ی مردی ومردانگی است . دلم از این می سوزه که آدمایی مثل اون باید کنار بشینن تونوقت یه عده کوتوله سکان فوتبالو تویه دست بگیرن .ایشالله خدا شفاش بده

سلام ، از اون جائی که من هم یه آدم کاملا فوتبال دوستی هستم دقیقا متوجه شدم که حرف دلت چیه ، اما معتقدم هرکسی ممکنه در برهه ای مسیر رو عوضی بره ... کاش اون آدم هم تا موقعی که ناصر تویه بستر نیوفتاده بود احترامش رو نگه می داشت بی شک امروز محبوب تر از اینی که هست می شد ... فعلا دعاکن سلطان آب ها روبراه بشه ...

علی قربانی یکشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 20:56

ناصر ما خدای عشقه خدا عاشقوشو تنها نمی ذاره شما هم دمت گرم استقلالی عزیزقشنگ زدی تو برجک چسبیده ها

بی شک خدا حرف دل عاشقای حجازی بزرگ را می شنوه ... خوشحالم که ناصر اسطوره ی مردی و مردونگی است ومن خاطر خواشم ...

[ بدون نام ] دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 00:33

تو که در باور مهتابی عشق رنگ دریا داری-فکر امروزت باش -به کجا مینگری ؟زندگی ثانیه ایست!وسعت ثانیه را میفمی ؟میشود مثل نسیم بال در بال پرستو -بوسه بر قلب شقایق بزنیم.هچ کس تنها نیست ما خدا را داریم
انشاءاله که خالق یکتا شفای عاجل عنایت فرمایند. آمین

وصف حال ناصر را چه خوب به واژه کشیدی ... نازنین چرا بی نشان!!!

غریبه دوشنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 00:52

تو که در باورمهتابی عشق رنگ دریاداری-فکر امروزت باش . به کجا مینگری؟زندگی ثانیه ایست!وسعت ثانیه را میفهمی ؟میشودمثل نسیم بال در بال پرستو بوسه بر قلب شقایق بزنیم . هیچ کس تنها نیست ما خدا را داریم .
انشااله خالق یکتا شفایش دهد

خود را غریبه نامیدی اما با این همه اشتراک در عقیده آشنا ی دل منی... شفای اسطوره با دعای چون توئی محال نیست ...

دختر مردابی چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:15 http://www.mianboribedaria.blogsky.com

سلام ر ف ی ق عزیز
خاطراتم از ناصر حجازی بیشتر مربوط به دوران مربی گری اوست اما به هر حال من هم مثل شما و خیلی های دیگر او را یکی از اسطوره های فوتبال ایران می دانم و امیدوارم که هر چه زودتر از بستر بیماری برخیزد.

سلام دختر سرزمین ، آب و آفتاب ... نمی دانم برنامه ی نود را دیدید و نتیجه ی نظرسنجی را کالبد شکافی کردید ... خوشحالم که مردم اسطوره شان را به خاطر محافظه کار نبودنش و رک گوئی هایش دوست دارند ، خاطرم هست یکبار با او مصاحبه ای داشتم ، ان جا بود که فهمیدم جسارتش خیلی بیشتر از آْن چیزی است که شنیده بودم ... یه جورائی واسم تداعی خسرو شکیبائی همیشه ماندگار را داره ... با این که زیاد اهل فوتبال نیستین و در ضمن به نوعی پرسپولیسی هستین ، منت گذاشتین ...

سهبا چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:56 http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

سلام و عرض ارادت چهارشنبه گاهی خدمت دوست عزیز .
آمدیم جهت عرض سلام و شنیدن ترنم آوازی خوش از خونه ای خیالی .

سلام برسهبای مهربان ، تو که می آیی عظمت و بزرگی دوست را حس می کنم ، سعی کردم تا حالا ترانه هائی را انتخاب کنم که به هویت وبلاگم که همان عشق است برگردد و تلنگری هم به نوشتن داشته باشد ... با اینهمه ترانه ی رضا صادقی با عنوان (( خدا را چه دیدی... )) را واسه ی ماه بعدی اماده گذاشتم ... در ضمن پست جدیدتون ملکه ی ذهن من شده ، حکایت مولانا مرا تا عرش می برد ... چند بار خوندمش ، می خام باعشق به مولوی وشمش واستون کامنت بذارم ...

نازنین چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 17:38 http://sokoot989.blogfa.com

درود رفیق مهر
راستش وبلاگ شما رو از وب فریناز عزیز دیدم
حالم خوب نیست ، حس میکنم الان هم حس هستیم برای خداحافظی یک دوست عزیز
نمیدونم من میتونم دووم بیارم یا نه
شاید من هم ببندم وبم رو وترک کنم این دنیا رو

الان با خوندن این پست شما حس خاصی پیدا کردم و نتونستم بدون ردپا از این کلبه مهربانی برم

امیدوارم تمام مردم مهربان و عزیز برای شفای ناصرخان دعا کنن و ایشون زودتر بتونن به سلامتی برسن
راستش دوشنبه شب وقتی ایشون رو از برنامه نود دیدم خیلی حالم بد شد خدایا خودت همه بیماران و مخصوصا ناصر حجازی رو شفا بده
آمین

سلام نازنین ، راستش فریناز تویه همین مدت کوتاه با دلنوشته هاش کاری کرد که با هیچ بارانی رد پاش از کوچه های دلمون پاک نشه ... امیدوارم شما انتحاری عمل نکنین و بمونید اگه اجازه بدید با افتخار لینکتون کنم ، امیدوارم حال اسطوره خوب بشه بودنش موندن انسانیت را نوید می ده ...راستی امیدوارم فریناز برگرده ... سپاس از حضورت

shabe nilofari چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 20:14

khoda nazdik ast,nazdiktar az seda dar hanjare,mishenavad va mibinad ost tatmaenal gholob, be khodash miseparamash,,,,delash hamchon range havadaranash abi va javedan ..........................

سلام شب نیلوفری عزیز ، ای آشنای ناشناس ، ای خویشاوند بیگانه ، ای همیشه بامن ، بی توئی بد است ، غربت طاقت فرساست ... چه خوب شد که آمدی تاکمی آرام بگیرم ... وباز هم دعائی کن از آن دعاهائی که ردخور ندارد!!!

مهدیه جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 20:23 http://mhdh.blogsky.com

سلام رفیق
نمیتونم حرف دلمو با واژه ها بیان کنم
چند باری اومدم نوشتم و پاک کردم
من خودم یه تجربه بد داشتم
ذره ذره آب شدنه یه عزیز رو جلوی چشمام دیدم
روزگاری نماد ابهت بود
و رفته رفته
هر روز ضغیف تر میشد
دیگه حتی از پس کارهای شخصی هم برنمییومد
اون زمانی که شاید خودش و دیگران بهترین ارزو رو مرگ میدونستن
من هرروز میگفتم
نه
خدایا
معجزه وجود داره
میشه دوباره سر حال شد
اما...........
معجزه رو ندیدم

این افسوسی بزرگ و رنجی گران است ... این در و دروازه ی صدها در آه نشستن و در افسوس خفتن است ... مهدیه جان ُ سلام همانطور که گفتی آب شدن یه عزیزی که نماد ابهت و بزرگی است سخته اما باز هم باید امید به خدا داشت ... امروز باز هم صحنه های دردناکی از ناصر حجازی دیدم که واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم ... عمر دست خداست اما عزت و بزرگی به رفتار آدمها هم بستگی داره که ناصر و آن عزیز شما که گفتی از آن برخوردار بودن ... ممنون حضورت هستم ُ باور کن روزی صد مرتبه وبلاگتو مرور می کنم و ازت درس می گیرم ..

امیر نادری جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 23:42

سلام رفیق ،انشا الله که حجازی کاپلو باز هم سلامتی شو بدست می ارهدعای ملیونها ایرانی پشت سرشه

سلام امیر جان ، انشاالله که اینطور می شه ... بازم به من سر بزن

مهندس جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 23:44

دعا کن رفیق مردونگی بمونه

بیا با هم دعا کنیم ُ ر ف ی ق

کوروش شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:27 http://korosh7042.blogsky.com/

درود بر تو مهربان
که آمدنت موجب قوت قلب است و نیامدنت
چقدر اندیشه را دلمشغول
امدم که با متنی زیبا از دستنوشته ات انگیزه ای بگیرم
و وقتی سکوت را که این روزها گریبان همه ی مارا گرفته ، دیدم
دلم گرفت
ممنونم رفیق مهربان
که گویا با مشغله باز مرا از مهرت بی نصیب نمی کنی

شادیت .ورسیدن به آرزوهایت را آرزومندم

نازنین شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:45 http://sokoot989.blogfa.com

درووود رفیق مهر و مهربانی
راستش اینجا سرشار از لطف و مهر هست
دوستان فریناز همه مثل خودش هستند مهربان و دوست داشتنی
اون روز اتفاقی به وب زیباتون سر زدم و از این بابت خوشحالم

امیدوارم دوست عزیزمون هرچی زودتر با آرامش برگرده
برام افتخاره خیلی بزرگیه قرار گرفتن در لیست دوستانتون
با اجازه تون منم با افتخار لینکتون میکنم

سلام برنازنین نازنینم ُ اینجا سرشار از لطف و مهربانی تو و البته فریناز عزیز است که انشاالله به زودی زود باز می گردد ... با افتخار نامت را بر سراچه ی دلم می گذارم

مهدیه شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 14:06 http://mmhdh.blogsky.com

رفیق
وبلاگه من و درس!!!!!!!!!
جدی میگی

سلام ،چرا که نه ؟؟؟؟؟؟؟

مهدیه شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 23:40 http://mhdh.blogsky.com

شرمنده میکنی رفیق
خودم که درس عبرتی برام نمیشه
بعضی از اشتباهاتم رو دوباره تکرار میکنم

سلام مهدیه جان ، من واقعیتو گفتم وبلاگ شما واسه من مدرسس ، در خصوص بقیه مطلب هم من اینطور فکر نمی کنم شما پست بعدی منو بخون بعدا در موردش صحبت می کنیم ..

کوروش دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:13 http://korosh7042.blogsky.com/

من اعتراض دارم که می گوید ما همه اسیر سرنوشتیم.این روزگار ماست که حکایت دلنوشت شده

سلام رفیق شفیق مهربان
من که امیدی به آن ثانوی برای خودم ندارم .

شاد باشی و سلامت

سلام استاد دلم ، اسیر سرنوشت را جز فنا و نابودی نیست ومن نیز در این زمینه تابع استادم شادیت شادی من است بزرگوار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد