و دوباره من ...

سی و نه سال  

از آن روزی که من  

پنجره یِ چشمانم را باز کردم و  

زندگی برایم آغاز شد ، می گذرد  

سی و نه سال  

از آن روزی که من  

جاجیمِ روزهایم را  

در این دنیایِ بی تقویم پهن کرده ام ، می گذرد  

و من در تمامِ این سال ها  

گاهی پُر شده ام از اجابتِ آن چه می خواستم و  

گاهی در میانِ کوچه هایِ ناگزیر  

برستونِ گردبادِ حوادث تکیه داده و  

به زیستن بسنده کرده ام !! 

اما با اینهمه  

سی و نه سال است که من  

همیشه پُرم از بالِ خواهشِ پرواز !! 

سی و نه سال است که من  

با (( عشق )) زندگی می کنم و  

به ((معشوق )) دل می سپارم و  

در (( عاشقی )) تکرار می شوم و  

با (( یک اشاره یِ ابرو )) از (( هرچه رنگِ تعلق )) است ، آزاد می شوم و  

در پیش ِپایِ (( خدایی که معشوق را آفرید )) خم می شوم و  

از ((تکبیرة الاحرام )) تا (( والسلامِ )) عاشقی را با  

((بندبندِ)) احساسم و (( جزجزء )) تارو پودم می خوانم و  

در کرانه یِ (( دلدادگی )) 

از (( کوهِ بیستون )) برمی آیم !! 

سی و نه سال است که من  

در سه تار ِ (( عبادی )) آتش رصد می کنم و  

با آواز ِ (( شجریان )) تبخیر می شوم و  

با چهره یِ (( شکیبایی )) صفا می کنم و  

در کلام ِ (( شریعتی )) ذوب می شوم و  

رنگِ آبیِ (( استقلال)) مرا به یادِ آسمان می اندازد !! 

آری ، سی و نه سال است که من عاشقم ... 

 

پی نوشت اول : سی و نه سال است که پدر و مادرم به پایِ من سوخته اند و  

با تمامِ بدی هایم ساخته اند  ، سپاس بودنشان را ... 

پی نوشت دوم : در این سی و نه سال بهترین هدیه ای که از خدا گرفته ام ،  

دخترم (( کیمیا )) ست ... 

پی نوشت سوم : هنوز هم فکر کردنِ به اینکه تو هم (( متولدِ ماه تیر )) ی ،  

خوشحالم می کند ... 

پی نوشت چهارم :  ای همیشه دریا 

                          ای همیشه آبی  

                          ای تمامِ خورشید  

                          ای همیشه گرما  

                          سردِ سرد است اینجا 

                          باز کن پنجره را