من ... تو ... خدا

من ... 

یک وقت هایی ، 

روی ِ یک کاغذ می نویسم  

(( تعطیل )) است و  

آن را پشت ِ شیشه ی ِ افکارم  می چسبانم و  

در دلم  

به تمام  ِ افکاری که در ذهنم صف کشیده اند  

می خندم !! 

من ...  

یک وقت هایی  ،

از شماتت ِ نگاه ِ تو ذوب می شوم و  

در دلم می گویم : 

چقدر حق با  توست !! 

تو ... 

یک وقت هایی ، 

فکر کن که عشق  ِ زیادی  

چشم های ِ مرا کور کرده است !! 

تو ... 

یک وقت هایی  ،

فکر کن که  

چرا سیب ِ نگاهت  

قانون ِ جاذبه ی ِ من شده است !! 

تو ... 

یک وقت هایی ، 

از نگاه ِ عاشق  ِ من بخوان  :

که شاید کمی حق بامن است !! 

خدا ... 

یک وقت هایی ، 

بی بهانه  

عشق را در رگ های ِ ملتهب ِ قلبم جاری می کند !! 

خدا ... 

یک وقت هایی ، 

به بهانه ی ِ ناسپاسی  

نگاهم را در افق ِ انتظار رها می کند !! 

 

پی نوشت : بگذریم با اینهمه ،  

                 مهم این است که ،

                 

                هستم ... هستی ... هست