غرور و مرهم ...

سلام ای حس ِ محترم   

مزاحم شدم برای ِ احوالپرسی !! 

دلم عجیب برای ِ آن روزها تنگ شده !! 

برای ِ آن روزهایی که ،  

دوتایی  

بی هوا و  

بی مقصد  

به سفر  ِ عشق پا گذاشتیم و  

طلوع و غروب و  

خزان و بهار  هم

سد ِ راهمان  نشد !! 

برای ِ آن روزهایی که ،  

تو غرور نداشتی و  

من دنبال ِ مرهم نبودم !! 

برای ِ آن روزهایی که  ،  

تو مثل  ِ ستاره می تابیدی و  

من مثل  ِ بنفشه می خندیدم !! 

برای ِ آن روزهایی که ،  

تو دلیل  ِ دل افروزی بودی و  

من دل آویز  ِ لحظه هایت  !! 

برای ِ آن روزهایی که ،  

تو یک (( حافظ )) غزل داشتی و  

من یک (( سعدی )) سخن  

برای ِ آن روزهایی که ،  

تو ، تو بودی و  

من ، من  

  

 پی نوشت : دختر مردابی ِ عزیز  

                 جویبار  ِ نغمه ی ِ کلامت ، بی گزند  

                 کاش دنیای ِ مجازی هم آخرتی داشت  

                  تا قلمت به یغما نمی رفت ...