ته ِ آرزوهای ِ من ...

خدای ِ من !!

از میان ِ پلکِ آسمانت ،

چکه چکه شوق

بر سر ِ بنی آدم ببار و

رودهای ِ مهربانی را

در کوچه های ِ صبوری جاری کن !!

خدای ِ من !!

(( عشق )) را

به (( قلب ها ))

برگردان و

(( کینه ها )) را

از (( دل ها )) ببر !!

خدای ِ من !!

در زمین ِ سوخته ی ِ احساس ِ ما

زنبق ِ ترانه بدم

و

نگاهمان را

از تصرف ِ بُخل و حسد برگیر و

رویاهایمان را

از حصار ِ دیوارها برهان !!

خدای ِ من !!

نان های ِ تلخ ِ آغشته به ریا را

از دهان های ِ تملق بینداز و

نعمتت را

به سفره ی ِ کسانی بیاور که

از سلوکِ چلچله ها و

از نجیب ِ نیاکانشان ،

حرف می زنند !!

خدای ِ من !!

کلماتِ رنج دیده را

از روی ِ دوش ِ نوشته های ِ بی نوا

بردار و

تنور  ِ بی تاب ِ عشق را

دوباره از

رقص ِ پروانه های ِ شعله ور ،

پُر کن !!

خدای ِ من !!

به آدم ها !!

توان ِ گذر از این روزگار  ِ بی اعتماد ،

به ترانه ها !!

قدرت ِ چیدن ِ حروف ِ سبز ،

به پرنده ها !!

تابِ جستجوی ِ راز  ِ گل ِ سرخ ،

به ماه !!

فرصت ِ بوسه گرفتن ِ از آسمان ،

به درخت !!

راهِ رسیدن ِ به الفبای ِ برگ و

به خورشید !!

طاقت ِ خیره شدن ِ به حوصله ی ِ زمین را

عطا بفرما !!

خدای ِ من !!

برای ِ همه ی ِ ستاره های ِ دل شکسته !!

اجازه ی ِ ورود به تالار  ِ آفتاب را

صادر کن و

از کران ِ روزها !!

گردبادی از دقیقه های ِ ناسروده ی ِ مهر بوز !!

خدای ِ من !!

زندگی را و نه زنده گی را !!

دوباره در میان ِ گاهواره ی ِ زمین ،

برایم

مرور کن !!


پی نوشت : پُر از عشق و عادت

                                        بدون ِ حسادت

                                                          دلم تنگِته ...


مهرنوشت : شکوه ِ شکفتن  ِ شکوفه ها بر شما مبارک ...



نظرات 6 + ارسال نظر
سهبا سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 00:22

سلام رفیق عزیز.
آنقدر زیبایند آرزوهایتان که جز آمینی از ته دل هیچ ندارم بگویم و جز با حسرتی بر دل نمی توانم بخوانمشان ! کاش اینها فقط ارزو نبود ...

سال نو بر شما مبارک باشد پیشاپیش.

نازنین سه‌شنبه 27 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:02

چه آرزوهای قشنگی
امیدوارم کلمه به کلمه شون به اجابت برسن
خوشحالم که می نویسید : )

سال نوتون پیشاپیش مبارک ر ف ی ق عزیز
امیدوارم سالی سرشار از شادی و سلامتی و آرامش در پیش داشته باشید ...

سلام ...

عشق چهارشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:48

عشق را باتمام وجودم احساس میکنم قبلم سرشار ازعشق میشود عشقی کمترکسی ان را احساس کرده خداراشکرمیکنم من نیزبه عشق خدایی رسیده ام...

فریناز جمعه 1 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 12:15

سلام ر ف ی ق عزیز

باید بگم که برای پست زیباتون خدمت خواهم رسید و کامنت درخور پست رو خواهم گذاشت
الان رسیدم که تبریک عرض کنم این روزهای خوب آغاز سال جدید رو

امیدوارم که تمام زندگی تون پر از عشق و آرامش و خوشبختی باشه و یادخدا عجین لحظه هاتون

اس ام اس دوشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1393 ساعت 13:56 http://panel.mida- co.ir

بنام خدا با سلام خدمت شما مدیر محترم شما فقط با پرداخت ده هزار تومان می توانید صاحب یک پنل پیامک کوتاه کاملا حرفه ای شوید.برای دریافت آنی پنل به آدرس زیر مراجعه نمائید http://panel.mida- co.ir/register.php‬‎

باران بهاری جمعه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 22:59

من چشم به راه یک اتفاقم

نه شاکی ام......نه غر می زنم

فقط درسکوت خودم منتظرم

تعویض یاتبدیل نمی خواهم.......

دلم تغییر می خواهد

تغییری که درونم را دگرگون کند

روشن کند

امیدوارکند

چیزی که ابدی باشد وبرای یک بارهم که شده

بیشتر از یک لحظه دوام داشته باشد

با خودم می گویم شاید...

شاید هنوز وقتش نرسیده.....کسی چه می داند!

شایدهنوز راه رسیدن را پیدا نکرده

اما، حسی به من می گوید بلاخره پیدا می کند

و تا آن روز فقط ازمن یک چیز می خواهد

باشد ای اتفاق!

گرچه کمی پیرتر شده ام

با این که دیگرمثل آنوفت ها عجیب نبستم

اما خیالت راحت باشد

من هنوز صبورم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد