منم و یه بغض خیس ...

من مانده ام و آرزوئی پر از نبودن ، که همیشه بودنش در نفس هایم به شماره می افتد ... من مانده ام و خاطره ای که همیشه در یاد من است و تمام رویاهایم از همان یک خاطره دم می زند ... من مانده ام و بغض خیسی که قصد شکستن و رفتن ندارد و از گلویم دل نمی کند ... من مانده ام و ترانه ای غریب در ذهنم ، که هر چه می نویسمش پایان ندارد ... من مانده ام و تو ، توئی که باورت برای همیشه با من است و خاطرتت تا دنیا ، دنیاست در ذهنم باقی خواهد ماند ... من مانده ام و ترانه ای که تو را فریاد می زند و بی تو و بی صدا در گلویم می شکند ... و چه دشوار است زندگی در برزخ با یک آرزو ، یک خاطره ، یک بغض خیس ، یک آوای غریب ، یک باور همیشگی و یک ترانه ی بی صدا ...

نظرات 25 + ارسال نظر
سهبا شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:32 http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

سلام دوست عزیز . چه خبر شده ؟ آسمان دلتان چرا ابری ست ؟ فضای خانه خیالی چرا بارانی ؟ آرزوهای پر از نبودن را از هیچ زبانی نمی خواهم بشنوم !
اما زندگی با همین خاطرات و رویاهای خیس از بغض هاست که زندگی ست و زیباست و باارزش است ...
باید بیاموزیم که این خاطرات را وسیله ای نکنیم برای دشواری زندگی ، برای برزخ آرزوها ، برای خاموش کردن ترانه زندگی ، که اتفاقا باید باشند و قلبت را به تپش وادارند و زنده بودن و زنده ماندن را یادآوریت کنند تا همیشه دنیا ....
صدای ترانه تان به گوشم نمی رسد . قرارتان یادتان نرود ... یک جایزه بدهکارید به من ....

من مانده ام و آرزوئی پر از نبودن غبار غم بر چهره ی دوست ... من مانده ام با خاطره ائی خوش که همیشه در یاد من است و مرا به رویاهای شیرین می کشاند ... ومن مانده ام با لذت بغض های خیسی که زندگی ام را پوچ وبی سرانجام نمی دانند ... من مانده ام با باورها و خاطراتی از جنس عشق واحساس که مرا همیشه و همه حال تا بر دوست می برد ... راست گفتی سهبا جان ، خاطرات و ترانه ها و بغض ها باید باشند و قلب را به تپش در آورند و زنده بودن و زنده ماندن را یاد آورم کنند ... سلام بر صاحب زمزمه های گاه گاه و شیرین ، به روی چشم ، آن خواهم کرد که گفتی ...

دختر مردابی شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:08 http://www.mianboribedaria.blogsky.com

آرزو را بگذار بماند ... بماند و دلت را سرشار کند بی آنکه رنگی به روزهایت بپاشد
بگذار این ترانه بی صدا آرام و محزون در قلبت زمزمه شود بی آنکه نوایش در روزهایت بریزد
بگذار بماند این خاطره اما در ناکجایی دور در قلبت روا نیست که در شادی روزهایت خاطره ای تلخ بریزی

سلام ر ف ی ق عزیز
زیبا است و آهنگش به دل می نشیند

ومن آرزو را می گذارم بماند بی آنکه رنگی به روزهایم بپاشد و اما امید را نه ، همواره نگهش می دارم و بر تمام زندگی ام رنگی از امید می پاشم ... ( مگر زندگی بدون امید و آرزو می شود ) ...ترانه ی بی صدا ی عشق و احساس را هم در قلبم زمزمه می کنم تا نوایش همیشه ی دنیا با من باشد و راستی مگر می شود خاطرات گذشته را در ناکجای قلبم بگذارم ... ( آخر قلب من همه اش یک جا دارد ونه بیشتر و آن جای دوستی کردن است و مرور خاطره هایش ) ... سلام بر دختر سرزمین آب و آفتاب ... از اینکه زیبا خواندی اش به خود می بالم و از این که آهنگش به دلت نشسته ، خوشحالم ...

نازنین شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:23 http://sokoot989.blogfa.com

و من مانده ام و من ، تنهای تنها...

رفیق من بعد از این همه سکوت
چه فریادی بر سر آورده
انگار این روزها هوای دلش بدجوری ابریه
دلم میگیره

دروووود بر ر ف ی ق خوبم
دلنوشته تون من رو به دنیای دیگری برد
حالم دگرگون شد
بسیار زیبا و تاثیر گذار
با عمق وجودم حسش کردم

دردمان یکی است و حلقمان نیز یکی ، که دردمندی را از حلقوم ِ مشترکمان نالیده ایم و از چنگ یک نوازنده نواخته ایم و از زبان یک شاعر سروده ایم ... بی دلی طبیعت را پشت سر گذاشته ایم و رسیده ایم به انتظار مشترک !! انتظار شکستن یک بغض خیسِ در گلو مانده ...[:S003 سلام نازنین ،‌ ابرهای دلم به سرزمین های دور سفر کرده اند و من این چنین بغض در گلو مانده ام ... و چه خوب شد که آمدی و بار غم از دوش من رفت ...

شبنم شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 15:56

من هم مانده ام با یک باور همیشگی ** عشق ** و بغض خیس تو هم مانند عشق زیبا بود

خوشا به حالت که عشق باور همیشگی ات گشته ... سپاس ا زحضورت

علی قربانی شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:34

ود برزخ آرزویت بهشت باشد و خاطره ات خوبی و باور همیشگیت خدا و اوای غریبت نجوای فرشته ها و ترانه ات ترانه ی رستگاری

این ها که گفتی همین الان و در دنیای فانی هم باور و آرزوی منند ... امید که حاصل گردند ...

فریناز شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:31 http://delhayebarany.blogsky.com

و تو رفته ای
رفته ای با یک دنیا خاطره با یک دنیا بغض خیس با یک دنیا آوای غریب با یک دنیا ترانه ی بی صدا
و من اگر مانده ام خوب است که با یکی مانده ام

تو با یک دنیا تنهــــای تنهــــــــا رفته ای و دلم می خواهد بدانم کدام یک بارمان سنگین تر است!؟

من و ماندنم با یک یاد
یا تو و رفتنت با یک دنیا یاد ِ....

کاش می دانستی
تو
دنیاااااای
منی
...
..
.


من مانده ام با یک دنیا یاد تو ، از توکه حرف می زنم وبه یاد تو هر چی که می گم یه ترانه می شه ،هنوز هم از تو که می گم ، از توکه حرف می زنم ،تنم جون می گیره و احساس می کنم که هستم ونفس می کشم ...هنوز هم باغ بی برگی من از تو رونق می گیره و گل می کنه ، جوونه می زنه ... من هنوزم کلمات گم شده ی تویه کتاب زندگیمو با تو معنا می دم و این یعنی یه آرزوی پر از نبودن که سنگینیش منو از پا درمیاره اما تو ... تو رفتی و یک دنیا خاطره رو با خودت بردی و تمام ترانه های دنیا رو واسم بی صدا کردی ... کاش می دونستی که همه ی ترانه هام تو را فریاد می زدن ...راستی سلام فریناز خانم

مهدیه شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 22:02 http://mhdh.blogsky.com

سلام رفیق
زمان تنها راه درمان هست
گذشت زمان
حتی اگه نخوای
حتی اگه هر روز برای خودت خاطرات رو مرور کنی
اما بالاخره یه جایی میرسه که خاطرات کم رنگ و کم رنگ تر میشن
دیگه چیزی یادت نمیاد
اولش فکر میکنی سخته
ولی زمان
موهبتی است که خدا در اختیارمان گذاشته
میگذرد و خاطرات را کم رنگ تر میکند

سلام ، مگر می شود خاطراتی به پاکی مسیح و به معصومیت فرشته و به صمیمیت راستی و و به گرمی ایمان را فراموش کرد ، بدون آن خاطرات روزهایم پر عشق و سرشار و پرجوش و شب هایم آرام و رام و خشنود نیستند ... راستی این ها راکه گفتی راست بودآیا یک روز همه ی این خاطرات کم رنگ می شود مهدیه جان بگو که راست نگفتی

سمیه ـ ن یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:01

رعنا یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:20 http://sedayekhamushi.blogsky.com

تک تک جملات این پست را با تمام وجودم حس کردم...واقعا من مانده ام و این همه برزخ و خاطره و بغض.......
اما زندگی با این ها دشوار نیست...یک جور زندگیست!
فقط گاهی گلویم درد می گیرد و صدای شکستن ها گوشم را کر می کند!

قفل سنگین گلو را عشق باید تاکه بشکند ... در یچه های قلب را که بسوی سپیده ها باز کنیم برزخ خاطره وبغض هم تمام خواهد شد ... بهشت در همین حوالی است ... سلام ، رعنا جان از آمدنت مسرور و خوشحالم ...

مریم یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:08 http://najvaye-tanhai.blogsky.com

من مانده ام و بغضی که در گلو مرا مجبور به سکوت می کند من مانده ام و خاطره هایی که لبخند و بعد گریه را به من هدیه می دهند من مانده ام و دو قدم به جنونم به حیرانی ام
من مانده ام و تنها رفیقی که همین حوالی بغض کرده است و هوای ولش ابریست
نبینم غم بشینه رو دلت ر ف ی ق
ممنونم از حضورتون تو وبلاگ این حقیر
بازم بهم سر بزنین رفیق نیمه راه نیاشین ها!!!
فعلا
یا علی مدد

همین دردهای مشترک هستند که ما را به هم نزدیک و نزدیک تر می کند ... غم و شادی نمک زندگی است اگر نباشد که دل می پوسد ... و راست گفتی که باید خندید بر غمی بی پایان ... سلام ُ دختر احساس های ناب ُ امید وارم که حالتان خوب باشد ... من با عشق و شور می آیم

### یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:16

سلام
قشنگ ترین لحظات را کسی به تو می دهد که بتواند غمگین ترین لحظات را از تو بگیرد
زندگی باید کرد گاه با یک گل سرخ گاه با یک دل تنگ ، گاه باید رویید در پس این باران ، گاه باید خندید بر غمی بی پایان.
در ضمن جواب کامنت قبلیم را ندادید

و آن خداست که قشنگ ترین لحظات را به ما می دهد و غمگین ترین لحظات را از ما می گیرد ... ومن برای دل های تنگ ، حیاتی مملو از خوبی ، شاد بودن ، فقط آزاد بودن ، رفاقت را و صداقت را آرزو دارم ... سلام دوست عزیزم ، همین که اینجائی و با لطافت خیالت از زندگی با گل سرخ می گوئی ، مرا وامی داری به غم های بی پایانم بخندم ... کامنت قبلی تو حدیث مفصلی بود و زبانم از پاسخش قاصر... باز هم منتظرت می مانم ...

جواد یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:02

میبینم که کامنتا داره به شدت احساسی میشه
بمیرم واسه خوانندش لابد لال بوده بیچاره
الهییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

عشق را با زبان بی زبانی هم می توان سرود و خواندبی احساس

جواد یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:03

میگم حالا که سیاوش ساکته بزن تو خط معین
من ازاین دنیا چی میخوام دوتا صندلی چوبی

که منو تورو بشونه واسه ی گفتن خوبی

من از این دنیا چی میخوام یه وجب زمین خالی

اونقدر که یک اتاقک بشه خونه ی خیالی

من از این دنیا چی میخوام یه جعبه مداد رنگی

بکشم رو تن دنیا رنگ خوبی و قشنگی

آدمای دست و دل باز از توی قلک طاقچه

بردارن بذر محبت واسه بارداری باغچه

من ازاین دنیا چی میخوام دوتا بال برای پرواز

برم تا روز تولد برسم به فصل آغاز

برم پیش بچه هائی که یه لقمه نون ندارن

که یه شب با یه دل سیر چشاشونو رو هم بزارن

بگم که غصه ها سر اومد گریه بس که بهتر اومد

بگم که غصه ها سر اومد گریه بس که بهتر اومد ...

سلام ، می بینم که حسابی قاط زدی ...

فاطمه یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 13:12 http://daryatanhast.blogsky.com/

دلم به درد اومد...
امان از خاطرات...
...


به راستی درد همین است...

ولی من امیدوارم دلت به وجد بیاد از مرور خاطراتت اما اینو باهات موافقم ُ که درد همینه ... درد مشترک تمومه عاشقا ممنون که سر زدی

کوروش یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:26 http://korosh7042.blogsky.com/

ما مانده ایم
آرزهای محال
که روزی دست یافتنی بود
اگرچه رویایی
بغض خیست به پای سرو آزاد برهان
بگذار
فردا روشن و تابناک
عرضه کند
و برزخ را بشکن
در آینه ی امید
فردا را به شادی بساز
که بهشت این برزخ
فرداست

درود بر رفیق مهر بان
یار همیشه همراه
ستاره ی تنها

آرزوهای محال و رویائی ، بغض خیس و سرو آزاد برهان ، فردای روشن و آینه ی امید ، فردا و شادی بسیار ... و این ها درس های جدید من از مکتب تو بود ، استاد دل ، سلام ، آمدنت مرا به بهشت می برد چه نیاز به فردا

فریناز دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:32 http://delhayebarany.blogsky.com

اومدم یه کم بخندم اجازه می دی رفیق؟

حالا یک دو سه


حالا از چپ به راست


حالا از راست به چپ


حالا...
خب دیگه نمی دونم خودت جهت بده

رفیقم امیدوارم با هر کدومشون یه دل سیر بخندی یا






خنده بر هر درد بی درمان دواست بخند تا زندگی به تو بخنددو من با هر خنده ات خندیدم وای کاش در این دنیا همه با هم بخندند نه به یکدیگر ممنون از حضور سبز و شادت

سهبا دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:50 http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

سلام رفیق خانه ی خیالی !‌ بغض های خیستان تمام نشدند هنوز ؟ چرا من صدای ترانه ات را نمی شنوم این بار ؟!

سلام بر ستاره ی دنیای مجازی ، بغض های خیسم را به یادگار نگاه داشته ام مگر تو نبودی که گفتی : زندگی با خاطرات خیس از بغض است که زیبا و با ارزش می شود و ببخش بر من اگر خاطراتم وسیله ای شده اند برای نشنیدن ترانه هایم وبی گمان من ترانه ای در رسایت خواهم گفت ، ترانه ای که شنیدنش دور از ذهن نباشد ...

نازنین دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:03 http://sokoot989.blogfa.com

وقتِ رفتنت دنیایی از اندوه را در اعماق خاک مدفون کردم تا از بین بروند
اما نمیدانستم همچون نهالی جوانه میزند و رشد میکند و درختی میشود
وحالا من ماندم و من و درختی تنومند از غم که تو هر روز به آن آب میدهی و پربارترش میسازی


سلااااام بر رفیق خوب و مهربانم
بعد از این همه مدت دوست داشتم پست شاد بذارم
میگم انگار شما علاوه بر نوشتن در حل مسائل و چیستان ها هم استاد هستید
ممنونم پاسختون صحیح بود
جایزه تون رو موقع اهدای جوایز تقدیم میکنم



غم رفتن دوست مگر رفتنی است که من از دوست زخمی به یادگار دارم ... سلام نازنین ، من از نوشته های هدفمند لذت می برم ، نوشته هائی که آدم را به فکر فرو می برد درست مثل این نوشته ی تو آمدن تو برایم بهترین جایزه است و همینطور تک تک دلنوشته هایت ، من جایزه ام را پیشاپیش گرفتم

ستایش دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:06 http://www.baran8904.blogfa.com

کسانی که مارا می فهمند همیشه چیزی رو تو وجود ما به اسارت می گیرند
خاره هاشون هم یکی از اونهاس
ولی شیرینه.این انتظار این خاطره.این بغض.این گیجی

ونقش خاطره می زند بر اندیشه ام آنکه مرا می فهمد ومن از این انتظار شیرین و این خاطره ی ماندگار دل نمی کنم بغض خیس و گیجی و مبهوتی اش برایم جان افزاست ... سپاس از آمدنت که مرا از انتظار رهاندی ...

مهدیه دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:21 http://mhdh.blogsky.com

ببخش رفیق که تلخ نوشتم
حاطرات خوب رو هر روز برای خودمون یادآوری میکنیم
با جزئیات کامل
نمیخوایم حتی یه نفس کشیدنشو فراموش کنیم
هر روز غبار زمان رو از روشون پاک میکنیم و تر وتازه نگهشون میداریم
چون نمیخوایم از دستشون بدیم
چون به خودمون تلقین میکنیم که زندگیمون وابسته به اوناهست
اما واقعا این طوریه؟؟
من زمان و نظر قبلیه خودم رو باور دارم چون بهش رسیدم
برای من فراموشی یه لطف بزرگ بود
خوب شرایط هر کسی فرق میکنه
اگه دوست دارید با اون خاطرات زندگی کنید
امیدوارم هیچ وقت غبار زمان روشون نشینه
یه جمله ای هست که همیشه برای همه میگم
همین خاطرات خوبه که بعدا دیوونت میکنه

سلام مهدیه جان همه ی حرفاتو قبول دارم ، من هم چه می دونم ، این خاطرات تا چند ساعت ، چند شب ، چند ماه ، ویا چند سال و یا تا آخرین روز عمرم قلبمو ساکت می کنه ، اما با اینهمه با این خاطرات زنده ام ، شاید تو واقع بینانه تر به موضو ع نگاه می کنی یادته یه روزی بهت گفتم که ازت درس می گیرم ، این یکی از همون روزهاست ، خب

SHABE NILOFARI دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 20:09

NEMIDANAM KISTI VALI KHOB MIDANAM BAHRE HAMDELI AMADEI AGAR VOJODAT BASHAD SAR SHAR AZ MOHEBAT BE KHODAYE ESHGH GHASM DELE TANHAYAM DELE ZAKHMI AZ KHANJARHA DELE POR KINE AZ ADAMHA O RA BE TO SEPARAM TOYI KE AZ ESHGH JANE DOBARE BE MAN BAKHSHIDI........................

تمام وجودم مخاطب تو شده است ومن کلماتت را قطره قطره نوشیدم و عطر و بویت در روحم اثر کرد ...

مهدیه دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:38 http://mhdh.blogsky.com


فریناز سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 19:24

سلام خوبی رفیق؟
جدا چه اسم با مزه ای داری

آخه من به دوستام می گم دوست!
رفیق برام جالبه مثل وجود خودت میون این همه آدم که...

آرومم الان با یه لبخند

موفق باشی

سلام ممنون ، جدا شما هم چه اسم نازی داری من هم با همون لبخند آرومممانا باشی ، راستی یه پست جدید می زارم فکر کنم سلیقت قبولش کنه ...

ثنائی فر سه‌شنبه 10 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 21:12 http://www.sanae.blogfa.com

خیلی آشنا و بسیار زیبا بود باز هم باید بنوشمش

تحفه ای بود از درویش ...

ثنائی فر یکشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 16:03 http://www.sanae.blogfa.com

سالهاست این بغض کهنه همراه شده در نبودش دلتنگش می شوم و به بودنش عجیب عادت کرده ام
من مانده ام و فریادی که در گلو خفه شده و هیچ کس نمی شنودش و سکوتی که عالم را پر کرده
من مانده ام و ...

ومن نیز سالهاست که با این بغض کهنه همراه شده ام و بدون این همراه همیشگی طاقت ماندنم نیست ...ای همنفس من و تو ُ ماندنمان بسته به ماندن این بغض و آن فریاد است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد