نامه ای به دیار ِ باقی ...

محسن ِعزیز 

لطفا یکبار ِ دیگر چشمهایت را باز کن !! 

دارم برایت نامه می نویسم  

  

سلام  

دو هفته ای می شود که  

بی پرس و جو و بی گذرنامه  

از آسمان ِ تجلی گذشته ای و  

اجازه ی ِ ورود به تالار ِ آفتاب را گرفته ای !! 

و برای ِ فرشتگان ِ خدا  

ترانه و تبسم سوغات برده ای !! 

از احوالاتِ ما اگر خواسته ای ،  

ملالی نیست !! 

جز آنکه پس از رفتنت ، خورشید ِ قلبمان غروب کرده و  

آفتابگردان ِ احساسمان پژمرده شده  

خوشبختانه !! حالا که دارم برایت نامه می نویسم  

خورشید گرفته است و ابرها  

دلِشان به حالمان سوخته است و  

به حال و روز ِ ما می بارند و نمی گذارند که  

غم و اندوه ِ یکدیگر را از رفتنت ، ببینیم  

دلم نمی آید بنویسم که  

دیدن ِ کودکان ِ بی قرارت که  

به سمت ِ پنجره های ِ خواهش می روند و  

با زبری ِ نبودنت باز می آیند  

چقدر برایمان سخت است  

دلم نمی آید بنویسم که  

دخترکان ِ معصومت  

مثل ِ کبوترانی که نغمه هایشان را  

در بال های ِ آفتابی شان می ریزند ،  

از لابلا ی ِ مویه و گریه ِ بزرگ ترها ،  

خاموش می گذرند  

راستی این را هم بگویم که : 

دلِمان لک زده است ، 

برای ِ بودنت  

برای ِ خندیدنت  

برای ِ دغدغه هایت  

برای ِ خوبی هایت  

برای ِ تمام  ِ سال های ِ خوبی که با تو گذشت ... 

 

نظرات 19 + ارسال نظر
مریم سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 15:25 http://najvaye-tanhai.blogsky.com

خدای من!
تسلیت میگم بابت پروازشون

سپاس اینهمه مهربانی تان را
باشد که در روایتِ شادی هایتان سهیم گردم

دختر مردابی سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 17:10 http://termeyeroya.blogsky.com/

ر ف ی ق عزیز سلام
اگرچه بازی واژه ها زیباست اما تلخی گزنده این پست نمی گذارد در مدح این زیبایی چیزی بنویسم
پس فقط سکوت می کنم با دعایی زیر لب برای آمرزش روح او و صبر شما و خانواده اش
دوباره تسلیت می گویم و امیدوارم که این روزهای سخت زودتر تمام شود

عا کن
که خدا توانمان دهد تا
طُره به طُره ی ِ
ترمه ی ِ رویای ِ کودکانش را ببافیم و
روی ِ شانه هایشان
شولایی از روشنایی بیندازیم
بانوی ِ آب و آیینه
سپاس که در این سخت ترین روزها
فصل ِ پاییز ِ دلم را بهار کردید
صمیمانه ترین درودهای ِ مرا پذیرا باشید
راستی سلام

فریناز سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 20:08 http://delhayebarany.blogsky.com

سلام...

اینجاست که واژه ها هرچه باشند شعله ای افزون می شوند بر داغ ناگهانی تان...
تنها می ایستم و می نگرم و تمام دلم ها و چشم هایم را و تمام دل ها و چشم های این سرا را اگر لایق باشند شریک غمتان می دارم ر ف ی ق عزیز...

به دعا نشسته ام که باران صبر ببارد و ایمان استوار...

قرین رحمت بی نهایت خداوند باد و یادش همواره گرامی



و چشم هایش حالا باز باز است و چشم به راه قرآن و دعا...


کاش آخر نوشته تان برای آن ها که حواسشان نیست فاتحه ای و صلواتی خالصانه پی نوشت می نمودید...


و باران این بار برایم تلخ بارید !!
و دلم تنگ گریست !!
نه چاره جویی از دستان ِ ناتوانم می آید
نه تاب ِ پذیرش تقدیر را دارم !!
و سپاس از این که
در این روزهای ِ سخت
مرهمی بر زخم های ِ دلم شدید
راستی سلام بانوی مهربانی ها

فریناز سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 20:10 http://delhayebarany.blogsky.com

و ببخشید...
تمام این دو هفته تاخیر ندانستن را...

همین که مرهمی شدید بر دردهایم
یک دنیا برایم می ارزد
باز هم سپاس

نگین سه‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 21:35

سلام..
تسلیت میگم غمِ عزیزِ از دست رفته رو..

سلام
و سپاس از اینهمه بزرگواری ات ...

نازنین چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 18:54

خدای من!!
اصلا نمیدونم چی باید بگم!


من رو ببخشید.. میدونم! ندونستن بهانه خوبی برای کوتاهی نیست
با کلی تاخیر و شرمندگی تسلیت میگم رفیق عزیز
میدونم که هیچ مرهمی نمیتونه تسلای دلی باشه که عزیزی رو از دست داده
اما از صمیم قلب برای شما و خانواده شون صبر و شکیبایی آرزو میکنم و امیدوارم روح ایشون قرین رحمت و مغفرت حق باشه

سلام نازنین
از خدا می خواهم
شانه های ِ خمیده ام را راست و
روح ِ بی قرارم را آرام کند
تا بتوانم
شُکر بودنت را و
سپاس ِ همدردی ات را
به جا آورم

م ر ی م چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 21:01

با سوز ِ فراق ... چه کند دل !
با آتش ِ حسرت چه کند دل !
...

باید نوشت
محسن عزیز چشم هایت را باز کن
تا ر ف ی ق با دل ِ داغدیده اش برایت بنویسد
چگونه توانستی رنگین کمان ِ هفت رنگ نونهالانت را به تک رنگ ِ سیاهی بسپاری ..

چگونه می توانی .. موج ِ دلتنگی ِ گل های بهاری ات را به ساحل ِ امن ِ عشق و محبت ِ پدرانه ات برسانی ..

....


ر ف ی ق ِ عزیز ...
گرچه او نیست .. اما هرگز تصویر ِ بودن ش... در پس ِ تصویر ِ کهنه ی روزگار ... غبار ِ فراموشی نمی گیرد ..
بدان ... مهربانی اش... نوازش های بودن ش ... دلسوزی های خالص ش... تا همیشه ... ازبازمانده های قلوب پرمهرتان خواهد بود ...
..
ر ف ی ق عزیز..
طعم ِ تلخ ِ نبودن را از چشم های همیشه خیس ِ چکه های تنهایی ببین ..
خیلی تلخ و مصیبت وار ... باید ... لحظه ها را دفن کرد ..
پس
می توان م...بگوی م...درکتان می کن م ...

...

خوب شد که آمدی
و از پلِکانِ تاریکی نجاتم دادی
در کنار ِ اینهمه روشنایی که از حضور ِ تو چشمه می گیرد
واژه هایت را ورانداز می کنم
و همه ی ِ تاریکی را هُل می دهم به سمتِ پنجره
آن گاه می نشینم و
دوباره امید را
از چشمان ِ تو می خوانم
م ر ی م عریر
سپاس ِ بیکران ِ مرا از اینهمه الطفاتت پذیرا باش
چکه چکه در مقابل ِ احساست آب شدم

مذاب ها چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 22:55

به دلم افتاده در پاییز ،
آن برگ زرد که افتاد...
در بهاری سبز میروید...
من ایمان دارم
طبیعت دروغ نمیگوید...

سلام دوست گرامی
پرنده میرا نیست
پرواز سرانجامِ دلتنگی های قفس است
آزادی و رهایی نقطه ی پایان رنج های خاکی است
ما همیشه ایم
از دیاری به دیاری ، از حالی به حالتی
از یتناهی به لایتناهی
از جویبار تا اقیانوسی بیکرانه
ما همیشه ایم در تکررِ تولدها ...
روحش شاد و قرین رحمت باد ، تسلیت میگم این اندوه جدایی را بر شما و خانواده محترمتان.

سر انگشت های ِ مر تعش ام را
از لمس ِ همدردی ات بر حَِذر نمی دارم
پاشنه ی ِ پاهایم درد می کند
از بس که
در کُنج ِ قفس و در آرزوی ِ پرواز نشسته ام !!
و از یتناهی به لایتناهی نرسیده ام
دیر زمانی است که
آرزو دارم از خواب ّ روزمره ی ِ دنیا
بگذرم و به روشنایی ی دریا برسم
چرا که من نیز چون تو
فکر می کنم که
آن حس ِ ناشناخته ای که میراثِ
بی قراری ِ پنهان ِ آدمی ست
مرگ است ...
سلام بر تو ای گرامی
سپاس از اینکه در غم ها سنگ ِ صبورم شدید و
به سمت ِ روشنایی ام خواندید
امید آنکه در شادی هایتان همرا باشم

سهبا پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 00:49

باز هم بغض کلماتتان , بغض دلم را برمی انگیزد و من جز سکوت , راهی برای همدردیتان نمی یابم رفیق عزیز .
باز هم از خداوندگار مهربان صبر برای شماو غفران برای محسن عزیز خواهانم.
سلام .

سلام بر دُردانه ی ِ احساس و مهربانی
و همین آفتاب ِ حضورتان است که
تحمل غم را آسان می کند
سپاس و درود ِ بیکران به
مهربانی تان

که شانه به شانه ی ِ خورشید می ساید

. پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 16:01

خدایش بیامرزد...

خدا از بزرگی کَمِتان نکند
سپاس

پری پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 18:31

درود
تسلیت واژه کوچکیست در برابر غم بزرگ شما
از خداوند صبر برای شما و خانواده محترم خواهانم
امیدوارم که غم آخر زندگیتان باشد.

با اینهمه بزرگواری
از نام ِ خویش فراتر شده اید
سپاس همدردی تان را

نیلوفر یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 17:16 http://niloofar2931.blogfa.com/

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام

در غم از دست دادن عزیزان به سوگ نشستن صبری میخواهد عظیم ، برای شما و خانواده محترمتان صبر و شکیبایی و برای آن عزیز در گذشته غفران و رحمت واسعه الهی را خواستارم .

زیتون جمعه 1 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 18:22 http://zatun.blogsky.com

رفتند کنار بهتر از ما
چون خدا مهربان تر از ما است

فریناز چهارشنبه 27 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:13 http://delhayebarany.blogsky.com

کاش همیشه دلتون شاد باشه


یک زن می تونه گاهی مرد باشه...


سلام

سلام
صد در صد !!

مقداد پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 18:53 http://northman.blogsky.com

سلام
با خیلی تأخیر تسلیت میگم بهت این غم فراق رو. ایشالا که روحش قرین آرامش باشه تو اون دنیا

سلام و سپاس مقداد جان

فریناز پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1392 ساعت 22:42 http://delhayebarany.blogsky.com

و همچنان میایم و پشت درهای بسته می مونیم

چرا ر ف ی ق عزیز؟

سلام و سپاس

نازنین شنبه 14 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:51

قدیمی ترها میگن خاک سردِ
میگن بعد از چهل روز دل کمی آروم میگیره
ر ف ی قِ عزیز
رفتگان هیچ وقت فراموش نمیشن اما خب! بعد از مدتی به لطفِ خدا دردِ رفتنشون اندکی تسکین پیدا میکنه

امیدوارم بعد از مدتی که گذشته! حالتون خوب باشه و دلتون آروم ...
این خونه رو حیفِ که خاک بگیره

سلام نازنین ِ عزیز
ممنون از الطفاتتون

فریناز شنبه 28 دی‌ماه سال 1392 ساعت 17:17 http://delhayebarany.blogsky.com

دلیل این همه سکوت چیه رفیق عزیز؟!

سلام
سخت ترین دورا عمرم رو سپری می کنم
داغ ِ سنگینیه

فاطمه جمعه 11 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:39

سلام رفیق
حالت خوبه خوشحالم همیشه نوشته هات پراحساس و دل انگیزه انگاری ت تک واژه هاش زیباترین نت موسیقی رو میسازند
فاطمه (فاصله ها)اینم امضا#$@

سلام و خیرمقدم دوباره
ممنون از لطفتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد