بی قرارم ...

بی قرارم  

مثل ِ تمام ِ آن روزهایی که  

عشق  

این دلاویزترین شعر ِ جهان  

قدم به سراپرده ی احساسم گذاشت  و  

نقش ِ روی ِ زیبایت  

نقش بندان ِ صفحه ی دلم شد    

بی قرارم  

مثل ِ تمام ِ آن روزهایی که  

مخمل ِ مهتاب ِ نگاهت  

چون آبشاری نغز و دلپذیر  

بر حریر ِ احساسم  می غلتید و  

(( بوی جوی مولیان )) را  

برایم به ارمغان می آورد 

بی قرارم  

مثل ِ تمام ِ آن روزهایی که  

بغض ِ پنجره ی احساسم را می شکستم و  

با وا‍‍‍ژه ی داغ ِ  

(( دوستت دارم )) 

تو را از عمق ِ  

قصه های ِ هزار و یک شب  

بیرون می کشیدم  

 بی قرارم 

مثل ِ تمام ِ آن روزهایی که  

قامت ِ نیلوفری و  

رخسار  ِ  مرمری و  

گیسوان ِ ابریشمی و  

افسون ِ نگاه ِ تو  

نقض ِ نجابت می کرد   

 بی قرارم  

مثل ِ تمام ِ آن روزهایی که  

نفس های ِ گرم ِ تو  

مرا  

یار ِ  پیمانه و  

مست ِ  میخانه  

می کرد  

بی قرارم  

مثل ِ تمام ِ آن روزهایی که  

تو ترسیم ِ یک شعر عاشقانه می شدی و  

من به احترام ِ تو آب می شدم و چکه می کردم  

بی قرارم  

مثل ِ تمام ِ آن روزهایی که  

میان ِ نقش ِ قصیده ی ِ با تو بودنم ،  

تنها و بی قافیه تعبیر می شدم  

بی قرارم  ...