بودنت را ...

چقدر بودنت را دوست دارم ،  

وقتی که تو ترسیم ِ یک شعر ِ عاشقانه می شوی  و من به احترام ِ تو چکه می کنم و آب می شوم  

چقدر بودنت را دوست دارم ،  

وقتی که تو مثل ِ  یک حادثه ی ِ  عشق ، پر از ابهام می شوی و من به احترام ِ نگاه ِ تو سرشار  

از سکوت می شوم !! 

چقدر بودنت را دوست دارم ، 

وقتی که تو به اندازه ی ِ لبخند ِ خدا زیبا می شوی و من محو ِ سراپای ِ تو می شوم !! 

چقدر بودنت را دوست دارم ،  

وقتی که تو مثل ِ یک جام ِ شراب ، گیرا می شوی و من ، تباه ِ حساس ِ تو می شوم !! 

چقدر بودنت را دوست دارم ،  

وقتی که تو دیوانه می شوی و من دلم از شوق ِ تو لبریز می شود !! 

چقدر بودنت را دوست دارم ،  

وقتی که تو گل ِ باغ و مرغ ِ هوایم می شوی و من ماهی ِ دریای ِ تو می شوم !! 

چقدر بودنت را دوست دارم ،   

وقتی که تو اسیر ِ جنجال و هیاهوی ِ عشق می شوی و من از این همه غوغای ِ تو  

رسوا می شوم !! 

 

روزنوشت :  این روزها ، هوای ِ دل ها ، آلوده است  

                تو به احساست بیاموز ، 

                نَفَس نکشد !!