چه بی هوا ...

می بینی !؟

من ِ دلتنگ ِ احساسی

چه بی هوا ،

روی ِ بُهت ِ واژه هایت به خواب می روم و

چه بی هوا ،

در کشاله ی ِ حروف ِ نوشته هایت ، صف می کشم

می بینی !؟

من ِ دلتنگ ِ احساسی

چه بی هوا ،

به روزهای ِ آمدن ِ تو دلبسته ام و

چه بی هوا ،

طعنه ی ِ نگاه های ِ پیش از این گسسته ات را می چشم

می بینی !؟

من ِ دلتنگ ِ احساسی

چه بی هوا ،

هوای ِ مهربانی ات را کرده ام و 

چه بی هوا ،

عطر ِ نمناک ِ بافه ی ِ عطر ِ حضورت را

روی ِ زخم ِ دقیقه های ِ ملال ِ صبرم می بندم

می بینی !؟

من ِ دلتنگ ِ احساسی

چه بی هوا ،

تن به بادهای ِ موسمی ِ فراغ می سپارم و

چه بی هوا ،

با رویایی از عطر ِ حضورت ،

حریم ِ جنگل ِ فلز و دود را

تا غروب ِ مفرغی ِ شهر ، تاب می آورم !!

می بینی !؟

من ِ دلتنگ ِ احساسی

چه بی هوا ،

گردباد ِ عطش ِ به تو رسیدن را

باجامی از رویا

به جان ِ خود نوش می کنم و

چه بی هوا ،

در مزرعه ی ِ سوخته ی ِ احساسم

عشق ِ به تو را می کارم !!


پی نوشت : بی گمان ، تو تنها نیلوفر ِ این خاکدان ِ مه گرفته هستی که

               از قرابت ِ با تو ،

               تکه های ِ این دل ،

              آسمانی می شود ...

دل نوشت : من ِ دلتنگ ِ احساسی ، بی هوای ِ تو ، هوای ِ گریه دارم ...