بگذار بگویم ...

بگذار بگویم هنوز هم برایم مثل دریا آبی و آرام و بی پایانی  

بگذار بگویم هنوز هم برایم مثل آسمان مهربان و آبی و شفافی  

بگذار بگویم هنوز هم مثل دنیای من ، بی انتها و ساکت و سرشاری 

بگذار بگویم هنوز هم مثل احساس من ، قشنگ و دور و نامعلومی  

ومن هیچ گاه فراموش نمی کنم که این تو بودی که قابی از عاطفه برای قلبِ خسته ی من ساختی  

ومن هیچ گاه فراموش نمی کنم که این تو بودی که به احترامِ قصه ی عشق و به قدرِ قطره ای شبنم ، مجنونم شدی  

ومن هیچ گاه فراموش نمی کنم که این تو بودی که در لحظه های بی قراری ام قرار ِ لحظه های من شدی  

پس بگذار بگویم هنوز هم برایم مثل باران لطیف و پاک و زلالی  

پس بگذار بگویم هنوز هم برایم مثل آفتاب مغرور و گرم و سوزانی  

پس بگذار بگویم هنوز هم برایم مثل یک رویا پاک و صادق و ناتمامی 

پس بگذار بگویم هنوز هم برایم مثل یک شب مهربان و صبور و نازنینی  

ومن هرگز فراموش نخواهم کرد که این تو بودی که کنار پنجره ی تنهایی و بی تابیِ من ، طلوع ِ آرزوهایم شدی  

ومن هرگز فراموش نخواهم کرد که این تو بودی که  همچون قطره های باران به روی حجمِ احساسِ من باریدی  

ومن هرگز فراموش نخواهم کرد که این تو بودی که از روی محبت و مهربانی به قلبم پا گذاشتی و مرهمی بر آلامِ دلِ خسته ام شدی  

آری تو هنوز هم دریا و آسمان و دنیا و احساس و باران و آفتاب و شب ها و رویای منی ...

نظرات 36 + ارسال نظر
ستایش چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:34 http://www.baran8904.blogfa.com

سلامـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ر ف ی ق جان.ببخشید .شرمنده
سرم شلوغ بود
برا ما که دعا کردین؟

سلام ستایش عزیز
ستایش فانوس کومه ی تنهایی آدم هاست
تا دریا هست و رودخانه جریان دارد دعا و ستایش معبود جریان دارد
دعا برای دوست که جای خودش را دارد ...

فاطمه چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:42 http://www.faseleha-30.blogsky.com

دیشب به قرارش در میخانه برفتم
دیشب نه پی ساغر و پیمانه برفتم

جز ساقی و مستان دگر، یار ندیدم
جز مرغ شب و مطرب و عیار ندیدم

زان چشم سیه بود که مستی به سرم زد
زان آتش عشقش که به جانم شررم زد

مقصود ز میخانه تو و وصل تو باشد
مقصود ز بتخانه تمنای تو باشد

شب زنده به عشق تو به خورشید سپارم
شب را به امیدت به سحرگاه سپارم

بی تابی من در همه شب قربت چشمت
بی تاب کند جان و دلم گوشه ی چشمت

در خواب تو شیرین ، من فرهاد روانم
در یاد تو باشد همه ی روح و روانم




چرا مدام خواب پروانه ها را می بینم
که بر گردِ چراغ های گم شده می چرخد
نه شب
نه روز
بی زمان می چرخم
و زبن سرِ ِ آن ندارد
از عشق بگوید
سلام فاطمه جان
با خواندن شعرت حس تازه ای به من دست داد

فاطمه چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:44 http://www.faseleha-30.blogsky.com

سلام ر ف ی ق حالتون چطوره؟طاعات وعبادات قبول حق ممنونم از حضورتون

سلام فاطمه جان
طاعات و عبادات شما هم قبول
دلنوشته هایت شور و نشاط غیر قابل وصفی به من می دهد
ومن همیشه برای خواندنت می آیم
اگر اجازه دهی ...

فاطمه چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 http://www.faseleha-30.blogsky.com

بگذار بگویم ای آسمانی ترین فرشته عشق ای خواندنی

ترین شعر زندگی وای سر

چشمه تمام مهربانیها تورا می ستایم....

بگذار بگویم که موسیقی دنباله دار صدایت

زندگیم را

پر از ترانه بودن کرده است و در

طنین ترانه ات بغضی است که فقط شاپرک ان

را می فهمد.........

بگذار بگویم که وقتی نمی بینمت از زندگی

دورم از خودم

دورم از خدا دورم...........

بگذار بگویم که دوستت دارم با تمام وجودم و

بگذار بگویم که تنها سخن شعر منی

باور کن!!!

عاشقانه ی نابی بود
از آن دسنه نوشته هایی که باید به خط خوش نوشت
.ویا در قلب ها آن را حک کرد
اما احساس تو قابل ستایش تر

فاطمه چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:56 http://www.faseleha-30.blogsky.com

$$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---______عید مبعث مبارک .______ _ ____ '**,,,,
*.°
?
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°
............o°°O.....o
...........O..........O
............° o o o O
......................?
...................?
...............?
........... ?
_________*¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..$$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---______عید مبعث مبارک .______ _ ____ '**,,,,
*.°
?
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°
............o°°O.....o
...........O..........O
............° o o o O
......................?
...................?
...............?
........... ?
_________*¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..$$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---______عید مبعث مبارک .______ _ ____ '**,,,,
*.°
?
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°
............o°°O.....o
...........O..........O
............° o o o O
......................?
...................?
...............?
........... ?
_________*¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..♥--♥--♥--♥--♥--♥--♥♥--♥--♥--♥--♥--♥--♥
آرزومـــــــــــــــــــنده آرزویـــهـــای قشنــــگتم
♥--♥--♥--♥--♥--♥--♥♥--♥--♥--♥--♥--♥--

شرمنده ی محبتتان
من هم آرزومند بهترین ها هستم برایت

فاطمه چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:58 http://www.faseleha-30.blogsky.com

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$_____________________________$$
$$_____________________________$$
$$_________$$$$$$$$$$__________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$___________$$$$$$____________$$
$$_________$$$$$$$$$$__________$$
$$_____________________________$$
$$_____________________________$$
$$______$$$$$_______$$$$$______$$
$$____$$$$$$$$$___$$$$$$$$$____$$
$$___$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$___$$
$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___$$
$$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$
$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$______$$
$$________$$$$$$$$$$$$$________$$
$$__________$$$$$$$$$__________$$
$$___________$$$$$$$___________$$
$$____________$$$$$____________$$
$$_____________$$$_____________$$
$$______________$______________$$
$$_____________________________$$
$$_____________________________$$
$$___$$$$$$$$$_____$$$$$$$$$___$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$_________$$$$$_____$$
$$_____$$$$$$_______$$$$$$_____$$
$$______$$$$$$_____$$$$$$______$$
$$________$$$$$$$$$$$$$________$$

و عشق بوی زندگی می دهد ...
ممنون از الطفاتتان فاطمه بانو ...

فاطمه چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:01 http://www.faseleha-30.blogsky.com

_______________(▒)(▒)))_
______________(▒)(█)(▒)))
_______________(▒)(▒)))

__ __(▒)(▒)______________(▒)(▒)))
___(▒)(█)(▒)___________(▒)(█)(▒)))
____(▒)(▒)_____(▒)(▒)___(▒)(▒)))
_____________(▒)(█)(▒)))
______________(▒)(▒)))


_______________(▒)(▒)))_
______________(▒)(█)(▒)))
_______________(▒)(▒)))

__ __(▒)(▒)______________(▒)(▒)))
___(▒)(█)(▒)___________(▒)(█)(▒)))
____(▒)(▒)_____(▒)(▒)___(▒)(▒)))
_____________(▒)(█)(▒)))
______________(▒)(▒)))


_______________(▒)(▒)))_
______________(▒)(█)(▒)))
_______________(▒)(▒)))

__ __(▒)(▒)______________(▒)(▒)))
___(▒)(█)(▒)___________(▒)(█)(▒)))
____(▒)(▒)_____(▒)(▒)___(▒)(▒)))
_____________(▒)(█)(▒)))
______________(▒)(▒)))


_______________(▒)(▒)))_
______________(▒)(█)(▒)))
_______________(▒)(▒)))
_______________(▒)(▒)))_
______________(▒)(█)(▒)))
_______________(▒)(▒)))

__ __(▒)(▒)______________(▒)(▒)))
___(▒)(█)(▒)___________(▒)(█)(▒)))
____(▒)(▒)_____(▒)(▒)___(▒)(▒)))
_____________(▒)(█)(▒)))
______________(▒)(▒)))


_______________(▒)(▒)))_
______________(▒)(█)(▒)))
_______________(▒)(▒)))

__ __(▒)(▒)______________(▒)(▒)))
___(▒)(█)(▒)___________(▒)(█)(▒)))
____(▒)(▒)_____(▒)(▒)___(▒)(▒)))
_____________(▒)(█)(▒)))
______________(▒)(▒)))


_______________(▒)(▒)))_
______________(▒)(█)(▒)))
_______________(▒)(▒)))

__ __(▒)(▒)______________(▒)(▒)))
___(▒)(█)(▒)___________(▒)(█)(▒)))
____(▒)(▒)_____(▒)(▒)___(▒)(▒)))
_____________(▒)(█)(▒)))
______________(▒)(▒)))


_______________(▒)(▒)))_
______________(▒)(█)(▒)))
_______________(▒)(▒)))
_____█████____█████
___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██
_██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██
██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██
██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██
██♥◊◊_______◊________◊◊♥██
_██♥◊◊______________◊◊♥██
__██♥◊◊___________◊◊♥██
____██♥◊◊_______◊◊♥██
______██♥◊◊__◊◊♥██
________██♥◊◊
___________██♥◊◊
_____________██♥◊◊
_______________██◊ _____█████____█████
___██♥◊◊◊◊██_██◊◊◊◊♥██
_██♥◊◊___◊◊█_█◊◊___◊◊♥██
██♥◊◊_____◊◊█◊◊_____◊◊♥██
██♥◊◊______◊◊◊______.◊◊♥██
██♥◊◊_______◊________◊◊♥██
_██♥◊◊______________◊◊♥██
__██♥◊◊___________◊◊♥██
____██♥◊◊_______◊◊♥██
______██♥◊◊__◊◊♥██
________██♥◊◊
___________██♥◊◊
_____________██♥◊◊
_______________██◊ …..............…,•’``’•,•’``’•
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’......
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•......’
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•
…..............…,•’``’•,•’``’•,
...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
..............……....`’•,,•’`
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’
,•’``’•,•’``’•,
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•’......
,•’``’•,•’``’•,.
’•,`’•,*,•’`,•’
.....`’•,,•......’
…...…,•’``’•,•’``’•,
…...…’•,`’•,*,•’`,•’
...……....`’•,,•’`
سلام..
بازم ممنون ازحضورت

مقدمت همیشه گلباران ...
از حضور تو من
به حس های تازه می رسم
سلام فاطمه جان
مثل همیشه شرمنده ات شدم

azita چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 13:10 http://bolandayekhial.blogsky.com

مثله همشه سرشار از احساس
............
ابرها مثل من در کوچه پس کوچه های شهر سرگردانند.
باران میبارد و من غرق در زیر قطره های بارانم ، دستهایم را بر روی گونه ام گذاشته ام تا کسی نفهمد که گریانم.
با دلهره از کوچه ها میگذرم ، نمیخواهم کسی بفهمد که در جستجوی یارم.
چه آرام میبارد باران بر تن نا آرامم ، چه زیبا میریزد اشکهایم همراه با قطره های باران.
چه سخت میسوزد تن خسته ام ، به خدا مثل یک پرنده با بالهای شکسته ام.
کسی نمیداند که همراه با خود یک قلب شکسته دارم ، به دنبال گلی هستم که تمام دنیا را در جستجوی او گشته ام .
این یک راز است که اینگونه عاشق شده ام ، عاشق گلی که تنها با او ، به اوج عشق رسیده ام.
گلی که سالها در جستجوی او گشته ام ، با چشمهای خیس به او رسیدم .
او را از شاخه اش نچیدم تا خشک نشود ، مثل قلب من پر پر و شکسته نشود.
در همانجا برایش مردم و گفتم همانجا خاکم کنید ، تا وقتیکه مردم با نام او رهسپارم کنید ! خاک شدم برای ریشه ی آن گل ، فدا شدم برای زیباترین گل.
آیا او باور کرد که به عشق وفادارم ، تنها او را میخواهم و با او همصدایم.
آیا او باور کرد که من فدایش میشوم .
غریبه ای آمد و گلم را از شاخه اش چید و رفت.
اینک این جان من است که خاک شد و در ریشه های آن شاخه ی بی گل گرفتار شد

بیا ای خاطر دوست !!
ای مانند من دلکنده و غمگین !!
من اینجا بس دلم تنگ است
بیا ره توشه برداریم
قدم در راه بی فرجام بگذاریم ...
سلام آزیتا جان
نو که می آیی جویبار لحظه هایم جاری می شود ...

سهبا چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 14:57 http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

بگذار تا بگویم برایم جزء نادرترین فرزندان هابیل هستی که اینهمه احساس در او سراغ دارم !
باور کن باور نمی کردم اینهمه عطوفت و احساس ناب و زلال را در وجودی ، تا نخواندمت و باورت نکردم !
خب چه کنم ، باورش سخت است رفیق عزیز !

من یقین دارم که در رگ های من خونِ رسولی یا امامی نیست
نیز خونِ هیچ خان و پادشاهی نیست
وین ندیمِ ژنده پیرم دوش با من گفت
کاندراین بی فخر بودن ها گناهی نیست
پوستینی کهنه دارم من
یادگار از روزگارانی غبار آلود
مانده میراث از نیاکانم مرا این روزگار آلود
سلام سهبای عزیز
من عطوفت و احساس ناب و زلال را زمزمه می کنم گاه گاهی
شاید برای این که گفته اند وصف العیش نصف العیش است ...
سپاس از این که قدم بر چشمانم گذاشتید بانو

گل مریم چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 15:53

سلام رفیق شفیق
حال شما! دیشب خوب بود! طلب دریا و آسمان و دنیا و .... کردین از صاحب اصلیش!

سلام بر گل ترین مریم دنیا
من نیز چون شما نجوا کنان و بی آرام در ناب ترین لحظه های خدا پر شور و شیرین با خدا گفتم آنچه را که باید ...
و این خوش ترین عهد و عادت من با صاحب اصلی دریا و آسمان و دنیاست ...

هبوط چهارشنبه 2 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 23:41

در آغاز هیچ نبود، کلمه بود، و آن خدا بود
و کلمه بی زبانی که بخواندش ، و بی اندیشه ای که بداندش، چگونه می تواند بود؟ و خدا یکی بود و جز خدا هیچ نبود،
و با نبودن چگونه می توان بودن؟
اگر مأمور نبودم که با مردم بیامیزم و در میان خلق زندگی کنم دو چشمم را به این آسمان می دوختم و چندان به نگاه کردن ادامه می دادم تا خداوند جانم را بستاند.

پر شور ترین پرده ی عاشقانه هایم ، گفتگوی دلم با خداست
در خزانِ غم آلودِ زندان این دنیا
این خدای مهربان و بخشنده است که پنجره ی مهربانی اش را به پهنای جهانش برایم می گشاید ...
ومن برای سپاس این همه نعمت هایش فقط می توانم عاشق باشم ...

کوروش پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 06:21 http://korosh7042.blogsky.com/

در تنهایی ودل شکستگی ادم خدا می آفریند
اینرا جایی خواندم. زیبا به نظرم رسید

گفتم: خدایا از همه دلگیرم گفت: حتی از من؟
گفتم: خدایا دلم را ربودند گفت: پیش از من؟
گفتم: خدایا چقدر دوری گفت: تو یا من؟
گفتم: خدایا تنها ترینم گفت: پس من؟
گفتم: خدایا کمک خواستم گفت: از غیر من؟
گفتم: خدایا دوستت دارم گفت: بیش از من؟
گفتم: خدایا اینقدر نگو من گفت: من توام تو من


درود بر رفیق دل دریائی و اندیشه آسمانی ام

سلام استاد دلم
بی تو جاده تهی است
روزم شب است
ساقه نمی لرزد
آب از رفتن خسته است
تو نیستی نوسان نیست
تونیستی و تپیدن گردابی است
تو نیستی و دره ها ناخواناست
کاش دوباره رسیدگی خوشه هایت راببینم

علی قربانی پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 15:50

سلام بر رفیق دنیای مجازی و حقیقی ام
این عشق هم در وجود تو پایان پذیر است ها ... امیدوارم که همیشه با عشق زندگی کنی

سلام بر دوست عزیز و شفیقم
همانگونه که زمین باران راصدا می زند دلِ من نیز عشق را ...
سپاس از این همه لطفت ...

DIANA پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 17:00 http://diani.mihanblog.com

سلام به شما
طاعات قبول
ممنونم که هنوز فراموشم نکردین
انشالله اخر هفته ای خوب و سرشار از ارامش داشته باشین

سلام دیانا جان
طاعات شما هم قبول
امید وارم زودتر برگردید دلم برای دلنوشته هاتون تنگ شده ...

فریناز شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:48 http://delhayebarany.blogsky.com

می گویم: کلام سینه به سینه ی حضورت سر تعظیم فرو میبرد
می گویی: به کدام دلیل؟
می گویم: عرق شرم واژه ها را در پیچ و خم هجایشان ببین
می گویی: به کدام علت؟
می گویم: یا تو سرافرازمان کرده ای یا هرآنچه تو را در دیدگانش جاوید کرده به پاس شُکر، سر بر خاک ساییده است

باز می گویی: آخر به کدام دلیل است که خودم نمیدانم و تو میگویی؟؟؟

آرام سر ارادت بر آستانت خم میکنم و می گویم: دلیلی بالاتر از تو و قلب خیالی ات یگانه رفیق شفیق دیارستان؟؟؟


باز کردی کتاب محبت
با تمام دلت روبرویم
یاد دادی به من اولین بار
هجی واژه ها را بگویم
حاصل ضرب احساس در عشق
معنی واژه ی آشنایی
پایتخت گلستان احساس
آسمانی شدن بی ریایی
سلام بر فریناز عزیز
با اینکه زنگ تفریح رفته بودی باز هم دلم برای دلنوشته هایتان تنگ شده بود
چه خوب شد برگشتید و افتخار دادید ...

فریناز شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:51 http://delhayebarany.blogsky.com

آنقدر افکارمان را از تک تک واژه های جوشیده از قلب پاکتان به شعف می آورید که یادم میرود حتی سلامی کنم و درودی و شادباشی و ...

سلام بر رف ی ق رفیق خیالی ترین خانه ی هستی

حکایت شما و دلنوشته هاتون حکایت اون تبلیغ ساایرانه که میگفت

هر روز بهتر از دیروز

عالی بود
عاااااااااااااااااالی

سلام فریناز عزیز
مهم این است که در میان کتاب نگاهتان صفحه ی عاطفه می درخشد ...
اما از اینکه هر روز زیباتر می بینید سپاسگزارم ...
ممنون الطفاتتان ای صاحب دل های بارانی

نازنین شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 18:41

و شما هنوز با همان احساس پاک مینویسید و چه زیبا

سلام بر مرد اندیشه های بزرگ و احساسات زلال

سه بار خوندم متنتون رو و دوست دارم بازم بخونم و چه قدر خوب و زیبا نوشتید و با فریناز موافقم هر روز بهتر از دیروز مینویسید

بلد نیستم مثل شما زیبا بنویسم فقط برای این نوشته زیبا تبریک میگم بهتون

سلام بر نازنین دختر دنیای مجازی
من در آن سوی مرمرهای احساس
در جستجوی یک بهانه هستم
تا شاید که به یاری قلم دلنوشته ای از روی عشق تقدیم دارم
و به این می اندیشم که حضور دوستانی گرانقدر چون شما چقدر در آسمانی اندیشیدن من موثر است
ممنون از این که چون گل یاس خوشبو می آیی و چون آیینه با احساسی

نازنین شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 18:58

راستی دو قسمت از نوشته تون از بقیه ش قشنگ تر بود

یکی اونجایی که " مثل باران " داشت
یکی اونجایی که " نازنین " داشت

البته شوخی کردم
کلمه به کلمه نوشته تون زیبا بود

برای شهر بی پایان دل ها
تو یعنی لحظه ای باران گرفتن
تو یعنی در دل پژمردگی ها
به یاد یک فرشته جان گرفتن

ثنائی فر یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:37 http://www.sanae.blogfa.com

گفت بگذار بگویم
نگذاشتم چیزی بگوید
باز هم گفت بگذار بگویم و اینبار گذاشتم و او گفت و گفت و گفت و قطره قطره ذوب شد ذوب شد و من فقط نگریستم هیچ کاری نمی توانستم برایش ...کاش نگذاشته بودم بگوید

دل تو مرز عبور از آسمان بود و چه خوب شد که گذاشتی تا بگوید و قطره قطره آب شود و این بار نه از آسمان به زمین که از زمین به آسمان ببارد
سلام بر بانوی احساس های ناب و واژه های نایاب

شبنم* یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 15:53

سلام ر ف ی ق عزیز *
عاآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ لی بود ***************

سلام شبنم نازنین
ممنون از لطف و بزرگواری تان

DIANA یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 20:42 http://diani.mihanblog.com

سلااااااااااااااااااااااام
خوووووووووووووبییییییییییییییین؟
بعداز حدود ۱ماه
خوشحال میشم بیاین

سلام دیانا جان
ملالی نبود جز دوری شما که آن هم به یاری خداوند متعال مرتفع گردید
حتما میام

فاطمه دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 http://www.faseleha-30.blogsky.com

سلام ر ف ی ق مهربون خوب هستین ممنون ازحضورگرمتون

سلام فاطمه جان
حضور در سرای دلنوشته های تو به من انگیزه می ده

دختر مردابی دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:36 http://www.mianboribedaria.blogsky.com

در هنوزهایت عشق نوشته میشود اما چگونه خواندنش شرط مهمی است ، هنوزها اگر از جنس دیروزهای مومن به عشق باشند امروزمان را سرشار از رنگین کمانی میکنند.
اگر این هنوزها باورهای امروزت را پر کرده باشد، بی شک تو از پله های این عشق به اوج خواهی رسید ....

سلام ر ف ی ق عزیز
زیبا نگاشتید مثل همیشه

ومن هنوز هم از جنس دیروز و مومن به عشقم ...
و من هنوز هم باور دیروز را در سر می پرورانم ...
ومن هنوز براین باورم که اگر چه قدر نگاه رف ی ق م را !!؟ ندانستم ولی همیشه و در میان هاله ای از انتظار به یاد ش!! می نویسم ...
سلام بر دختر سرزمین آب و آفتاب
قسم به عاطفه ی نگاه دریایی تان
همیشه در میان کتاب نگاهتان صفحه ی عاطفه می درخشد
واز دلِ دفتر دلنوشته هایتان عطر دریا شدن منتشر می شود
این روزها کمتر میانبری به دریا می زنید
جانا خواهشم این است که
یک قدم مانده به شهر گل ها
هرچه غم داری بر سرمان بتکان
که تو باید باشی
تا روح تشنه مان از دلنوشته های پاکتان بنوشد

[ بدون نام ] دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:43

اندیشه کردن به این که چه بگویی،بهتر است از پشیمانی از این که چرا گفتی.

سلام بر جلال خان عزیز
یک دنیا معنا در جمله ات نهفته بود
لذت بردم
راستی چرا بی نام ونشان آمدی
من همیشه روستای رویایی را به یاد تو می خوانم و دوستانم نیز هم

سایه دوشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 19:34 http://shadowplay.blogsky.com/

بسیار زیبا ! تصویری از صداقت عشق !
باران
آفتاب
رویا
شب
....
مهتاب
چه واژه های زیبایی!

حاصل یک عمر دربه دری و آواره گی در عشق
شاید دلبستگی ام به واژه ها باشد
سلام بانوی احساس های نقره فام و واژه های آسمانی
سپاس از اینکه زیبا می خوانی

دختر مردابی سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:39 http://www.mianboribedaria.blogsky.com

سلام ر ف ی ق عزیز
این فرصت یک ماهه برای پر کردن کوله ایمان هم آرام آرام تمام می شود. کاش دست خالی بازنگردیم از این روزها

عیدتون مبارک و طاعاتتون قبول درگاه حق

رمضان چتری از احساس بود برای قلب بارانی مان
رمضان پیک آزادی بود برای روح زندانی مان
رمضان فرصتی بود برای رها کردن کبوترِ دل از بند تنهایی
و رمضان فرصتی بود برای بهتر صداکردن خدای آُسمان ها
سلام دختر سرزمین آب و آفتاب
نعمت عافیت ، مبدا همه ی نیازها و عاقبت به خیری مقصد همه ی نیازهاست ...بین این مبدا تا آن مقصد ، والاتترین نیازها ، دلخوشی و سلامتی است ...
امیدوارم در این ماه عزیز ، خداوند متعال این نعمت ها را به بهای طاعات و عباداتتان عطا فرموده باشد
عیدتان مبارک

ثنائی فر سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 18:29 http://www.sanae.blogfa.com

اینک من مانده ام و مذاب او کاش نگذاشته بودم بگوید

برای این که گلی بخندد حتما باید ابری گریه کند ...

ثنائی فر سه‌شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 18:31 http://www.sanae.blogfa.com

دلم را گفتم بودست روزی دریا و آسمان و دنیا و احساس و باران و آفتاب و شب و رویا و حال نباید باشد می توانی ?
گفت نه نمی توانم که اگر از بین برمش اصل بودنش را زیر سوأل برده ام باز هم من ماندم و دلی خسته و درمانده

دلم از غربت ایام می گیرد
مرغ امید من از شدت غم می میرد
و من دل به رویای خوش خاطره ها می بندم
باز هم خاطره ها دست مرا می گیرد ...
سلام بر بانوی احساس ها و واژه ها
ممنون الطفاتتان

jalal چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 00:52



Surprise mishi janam ta chand vakht dg

خوشحال می شم اینطور بشه

مقداد چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:43

سلام بر تنهاترین ر ف ی ق مجازی
من اینجا کامنت ندادم؟! ولی فکر کنم دادما!
عیدت مبارک عزیز

تنهاترین !!!!؟
گمان نکنم ...
من که ندیدم
سلام مقداد عزیز
عید شما هم مبارک

مقداد چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:47

باز هم ی پست دیگه با قلم زیبای ر ف ی ق عزیز، خیلی قشنگ بود. دوس داشتم مثه خودت جوابتو بدم ولی چه کنم که طبع شعر و شاعری ندارم و به ی جمله قشنگ بود باید بسنده کنم

ممنون الطفاتتان مقداد عزیز
تو خود قطره قطره عشق را بر لب ها می نشانی
و آیه آیه معرفت بر نگاه ها می دهی
جانا شکسته نفسی می فرمایید

همین حوالی(نگین) چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 17:50 http://haminhavaly.blogsky.com

سلام
براوو
حیف که اینجا آیکن تشویق نداره ولی همه ی وبلاگستانیا باید واستون یه دست و جیغ و هورا بکشن حتما

جدا قشنگ بودا،بازم آفرین به شما و آفرین به ذوق و سلیقه تون

از یه قسمت متن خیلی خوشم اومد بی اجازتون کپی کردم واسه خودم اما قول میدم جایی منتشر نشه
موفق باشید

سلام نگین جان
ممنون از الطفاتتون
واقعا باعث دلگرمی من شد این تعریفتون
با این تعریف هاست که
می شود در اسمان زندگی
یک سبد از غنچه های یاس داشت
یا که در سوز و گداز شمع عشق
مثل پروانه کمی احساس داشت
راستی شما صاحب اختیارین

نازنین چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 20:02

ماه رمضان هم غروب کرد
چقدر حیف شد


سلام و درود به صاحبخونه خونه خیالی
عیدتون مبارک باشه و طاعاتتون مقبول

سلام بر نازنین عزیز
عید شما هم مبارک
و
غم از چشم قشنگت دور باد
دلت غرق امید و نور باشد
نبینی روز بد ای بهتر از جان
الهی دشمنت رنجور باشد

فاطمه پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 00:02

سلام...
با خوندن متن های زیبای شما حرف زدن سخت میشه...

عیدتون مبارک...
امیدوارم بهره این ماه رو برده باشیم...

سبز باشید...

شمع طرب شکفت در آغوش اشک و آه
ابری به هم بر آمد و ماهی به بر گرفت
زین خوشترت کجا خبری در زند که دوست
سر بی خبر به ما زد و از ما خبر گرفت
سلام فاطمه جان
عید شما هم مبارک
نماز و روزه تون هم قبول

سهبا شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:30 http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

سلام . خانه خیالیتان ، همیشه در خیال که نه ، در خانه دلم جای دارد ، هر چند کلامی رد و بدل بشود ، یا نشود ...

روزگارتان به شادمانی رفیق عزیز ...

سلام بانو
مهربانی های شما که شهره ی عام و خاص است
ومن نیز اسیر معرفتتان هستم
درخشش ستاره ی سهبا دنیای مجازی مان را منور ساخته است

ثنائی فر چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:29 http://www.sanae.blogfa.com

اینجا رفیقی هست که هست و هستی خانه خیالی از هست بودنش هست می شود در واقع
اینجا در سکوت محض می توانی فریاد بزنی و برای لحظه های به اندازه سال ها احساست را آزاد بگذاری تا قدم بزند و برود و بدود و ...
اینجا نمی شناسی آنکه روبرویت قرار گرفته اما گویی هزاران سال است می شناسی اش و باز هم می شناسی اش به وسعت همه دوست داشتن ها
اینجا دلی تنگ نیست و همه دلتنگ اند
اینجا هر کس حرفی دارد برای گفتن
اینجا وقتی کسی حرف می زند دیگران گوش می دهند و می شنوند همان که در بیرون از اینجا در گرانبهایی است که همه با هم فریاد می زنند و هیچ کس گوش فرا نمی دهد و گوش شنوایی نیست
اینجا خبری از بی باوری نیست
اینجا پایان است و آغاز
اینجا سر از خاک غفلت بیرون می آورد هر آنچه در بیرون از اینجا دفن شده
اینجا نقاب ها کنار می روند
اینجا رفیقی دارد که نمی دانیم کیست اما رفاقت را خوب می داند قانونش چیست
اینجا ....
اینجا دنیای مجاز نیست که عین واقعیت است

ومن در پی شناخت پاکی ِ یاس خلوص سبز گلدان های احساس تو را رها نمی کنم
به خواندنت که می آیم هجوم لحظه های بی قراری مرا تا عمق پرواز می برد
سلام بر بانو ثنایی فر عزیز
زبانم بند آمد از این همه احساس در قلمتان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد