صدای پای تو ...

ای شمیم آرزوی من !! 

و ای حلقوم ناله های من !! 

هنوز هم صدای پای تو را درسکوت دردناک و بی قرار دلم می شنوم که به سوی من می آید و آن گاه دلِ سنگ و سرمازده ام از نگاهِ تو و از چشمان معصوم تو گرما می گیرد و چه درد و چه تبِ مانوس و آشنایی است آمدن تو در وجودم ... 

ومن هنوز هم تو را می بینم که بر آستانه ی احساسم ایستاده ای و حس همان لحظه ای را برایم داری که باران بر گونه هایم می نشاند ... 

ومن هنوز هم، هرم نفس های تو را حس می کنم که بسان ِ معجزه ای ، سردی و یخ زدگی دست هایم را به گرمی می کشاند ... 

ومن هنوز هم به معصومیت تو می اندیشم ، آن گاه که چون چکادی ایستادی تا جز بلند گرایان ِروشن با غرورت نیامیزند و جز تندرهای وحشی در پیشگاهت نایستند و جز صرصرهای نستوه، آرزوی گذر بر پایگاهت را نداشته باشند ... 

ومن هنوز هم به نگاه تو زنده ام ، آن گاه که با نگاهت کویر تشنه ی نگاهم را سیراب می کنی و افسونگرانه ، امیدِ ناامیدم می شوی ...  

پی نوشت:و کسی چه می داند که در زیر گام های این تقدیر زیبا و آمدنت ، چه غرورهایی که از من قربانی نشد !!! 

باز هم پی نوشت :وکسی چه می داند که من با آمدنت ، پروانه شدم ، دیوانه شدم واز بازیِ این شعله ی سوزنده که آتش بر دامانم  زد ، نترسیدم ...

نظرات 35 + ارسال نظر
نازنین یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 01:27

تبرییییک میگم اول برای نوشته زیباتون

و بعد برای آمدنش

کاش هر رفتنی رو بازگشتی بود
کاش...

ببخشید سلام رو فراموش کردم
درووود بر ر ف یق خوبم
خوشحالم که باز نوشتید

سلام بر نازنین عزیز
سپاس مرا به خاطر این همه لطفت بپذیر
من که دلم حتی در باور نبودن دوستانی چون شما می لرزد چگونه می توانم دریچه کسب فیض از محضرتان را بر خود ببندم !!
ومن از آمدنت به خو می بالم

فریناز یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:23

و چه زیباست
آمدن ِ تو در وجودم...

این روزها هوا گرم تر از یک تابستان عادیست

گرمای وجودت خبر از آمدنت در وجودم را میدهد

و چه خوش سکنی گزیده ای در امن ترین جای دنیا
در من
در بودنم
در وجودم
و در قلبــــم...

بمان که زمستان را خجالت دهیم
بمان تا بهار را بخندانیم
بمان تا تابستان بداند جز من و تو گرمای دیگری این حوالی نمیتابد...

بمان و بسوزان وجودم را در وجودت



سلام رفیق مهربونم
اونقدر زیبا و شیدا بود که آرامش عجیبی بر روحم نشست
سپاس مهربان

سلم فریناز عزیز
زیباتر از متن بود آنچه که گفتی و بارها دلِ من بر رشحه ی زیبایی قلم تو لرزیده است ...
امید و کنجکاوی در دلنوشته هایت موج می زند و این چنین است که اگر استادِ سخنی چون تو مرا مورد مهر خویش قرار دهد به خود می بالم ..

فاطمه یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 13:07 http://daryatanhast.blogsky.com/

سلام...
شرمنده که خیلی دیر اومدم اما سرم حسابی گرم امتحان ها بود...

چقدر زیبا بود...امیدوارم همیشه مات همین نگاه باشین...

سبز باشید...

سلم بر فاطمه عزیز
باور کن که در نبودنت دریا هم احساس تنهایی می کند من که جویباری بیش نیستم
رد موج های دریائیت از ساحل احساسم ژاک نمی شود

سهبا یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 13:44 http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

سلام . آمدم گلایه کنم از نبودنتان که .... گلایه ام را نقش بر آب کردید با این دلنوشته زیبا ... خدای را هزاران بار سپاس ...
گلایه ام را نداده ، پس می گیرم !

سلام بر سهبای اندیشه و احساس
وقتی که می آیید انگار که شور و امید به درونم ژا گذاشته است و دیگر نمی توانم در خود بگنجم ...

سهبا یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 13:45 http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

فقط همین را بگویم و دیگر سکوت کنم :
یک نکته بیش نیست غم عشق و این عجب
کز هر زبان که می شنوم ، نامکرر است ...

زندگیتان قرین عشق ... ( غروری که در پای عشق قربانی نشود ، به چه کار آید دوست من ؟!)

یک نکته گفتید ُ بانو ، که دنیا دنیا معنا در آن نهفته بود...
ومن همه ی بودنم از عشق است و همه ی گفتنم نیز از عشق که عشق اکسیری است که آفریننده ی ممکن از نهایت محال است ...
سلام سهبای نازنین ممنون از بهترین دعاو آرزویی که برایم داشتی

شبنم* یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 13:55

پینوشت ها را که خواندم گر گرفتم

امیدوارم که گرما بخش ِ وجودتان شده باشد

علی قربانی یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 15:05

خوشحالم از این که مثبت اندیش تر شدی

ومن خوشحالم که این طور فکر می کنید

مهدیه یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 20:20 http://mhdh.blogsky.com

واقعا فقط غرور هست که قربانی میشه
ارزششو داره؟؟

سلام بر مهدیه عزیز
عشق و محبت با غرور !!! مگر می شود
البته خدا نکند که عشقی نافرجام بماند و غرور رفته باشد

رعنا یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 21:54 http://sedayekhamush.blogsky.com

سلام
...
و من هنوز شب ها دیوانه وار خاطرات با هم بودمان را از ابتدای هستی یکی بودمان تا لحظه وداع مرور می کنم و بر یاد خنده های دلنشینت شاد می شوم.
و کسی چه می داند که تا زمان تلاقی نگاهمان،چقدر فاصله است؟
پروانه شدن ارمغان زیبایی برای امدنش بود و غرور بهای ناچیزی برای این همه زیبایی بودنش در کنارت.
تبریک برای امدنش

ومن همیشه ی دنیا از جدایی ها ،بی وفایی ها و مرگ آشنایی ها می ترسم ومن همیشه ی دنیا عشق نداشتن را هیچ بودن ها تعبیر کرده ام همواره دوست دارم که تو دریا باشی ومن چون رودی در تو جاری ...
سلام ومن دلواپس نیامدنتان بودم بعد از آن تبعید خودخواسته تان به سراچه ی جدید چه خوب شد که مرا از نگرانی در آوردی

مقداد دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:56

سلام ر ف ی ق خوب من
امیدوارم تبریک منو برای این اتفاق بزرگ که تو زندگیت افتاده و دلتو شاد کرده پذیرا باشی غرور باید قربانی عشق بشه وگرنه عشق معنایی نداره. امیدوارم همیشه موفق باشی

سلام برمقداد عزیز [:S005
کاش دنیای دلما شبی از این شب ها
غرق هرچیز که می خواهی و می دانی بود !!
و بی گمان غرور و عشق دو واژه ی بیگانه از همند

فریناز دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:49 http://delhayebarany.blogsky.com

لطف دارین رفیق مهربونم

به پای متنای شما نمیرسه دلنوشته های من

راستی خوشحالم که شاد و آروم تر از متنای قبلی نگاشتید

معلومه کیفتون کوکه ها

موفق باشین در پناه خدای آسمونی

سلام بر فریناز عزیز
من چیزی جز واقعیت ها نگفتم
راستی : چه قدر شعر نوشتیم برای باران
غافل از‌آن دلِ دیوانه که بارانی بود !!
سپاس از همرائیت

فاطمه دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:10 http://www.faseleha-30.blogsky.com

دوستان من مثل گندمند یعنی یک دنیا برکت و نعمت - نبودنشان قحطی و گرسنگی است و من چه خوشبختم که زردی خوشه های گندم در اطرافم موج میزند مهربانی ات را قدر می دانم و ان را درسیلوی جان نگهداری خواهم کرد
ممنون که بهم سر زدی

و من امشب از آسمان ُ یاس های خوشبو می چینم ُ و از کتاب احساس تو حرف های رنگی می خوانم
سلام بر فاطمه عزیز
سپاس از آمدنت

فاطمه دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:13 http://www.faseleha-30.blogsky.com

´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶
´´´´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´´´´¶¶´´´´´´´´...´´´´´´´´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶
´´¶¶´´´عالیییییییییییییییییی بووووود´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´´´´¶´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´´´´´´¶
´¶´´´´´´´´´´´´¶¶´¶´´´´´´´´´´´¶´´´¶
´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶´´´´¶
´¶´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´¶¶´´¶´´´´¶
´´¶´´´´´´´´¶¶¶¶¶´¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶
´´¶¶´´´´´´´¶´´´´´¶´´´´¶¶¶¶¶¶´´´¶¶
´´´¶¶´´´´´´¶´´´´¶´´´´¶¶¶¶´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶´´´¶´´´´´¶´´´´´´´¶
´´´´¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´´¶´´¶¶
´´´´¶¶´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶´´¶
´´´´´¶¶¶´´´´´´´¶¶¶¶¶´´´´´´¶
´´´´´´´´¶¶¶´´´´´¶¶´´´´´´´¶¶
´´´´´´´´´´´´¶¶´´´´´¶¶¶¶¶¶´
´´´´´´´´´´¶¶´´´´´´¶¶´¶
´´´´´´´¶¶¶¶´´´´´´´´¶´¶¶
´´´´´´´´´¶´´¶¶´´´´´¶´´´¶
´´´´¶¶¶¶¶¶´¶´´´´´´´¶´´¶´
´´¶¶´´´¶¶¶¶´¶´´´´´´¶´´´¶¶¶¶¶¶¶
´´¶¶´´´´´´¶¶¶¶´´´´´¶´¶¶´´´´´¶¶
´´¶´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´´´´´´¶
´´´¶¶´´´´´´´´´¶´´´¶´´´´´´´´´´¶

مررررررررررررررررررررررررررسسسیییییییییییییییییییییییییی

فاطمه دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:17 http://www.faseleha-30.blogsky.com

یکشنبه 19 دی1389 ساعت: 0:5
. . . . . . . . . .*. . . . . . . ** *
. . . . .. . . . . .*** . . * . . *****
. . . . . . . . . . .** . . **. . . . .*
. . . . . . . . . . ***.*. . *. . . . .*
. . . . . . . . . .****. . . .** . . . ******
. . . . . . . . . ***** . . . . . .**.*. . . . . **
. . . . . . . . .*****. . . . . **. . . . . . *.**
. . . . . . . .*****. . . . . .*. . . . . . *
. . . . . . . .******. . . . .*. . . . . *
. . . . . . . .******* . . .*. . . . .*
. . . . . . . . .*********. . . . . *
. . . . . . . . . .******* . ***
*******. . . . . . . . .**
.*******. . . . . . . . *
. ******. . . . . . . . * *
. .***. . *. . . . . . .**
. . . . . . .*. . . . . *
. . . . .****.*. . . .*
. . . *******. .*. .*
. . .*******. . . *.
. . .*****. . . . *
. . .**. . . . . .*
. . .*. . . . . . **.*
. . . . . . . . . **
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *
. . . . . . . . . .*. . . . . . . ** *
. . . . .. . . . . .*** . . * . . *****
. . . . . . . . . . .** . . **. . . . .*
. . . . . . . . . . ***.*. . *. . . . .*
. . . . . . . . . .****. . . .** . . . ******
. . . . . . . . . ***** . . . . . .**.*. . . . . **
. . . . . . . . .*****. . . . . **. . . . . . *.**
. . . . . . . .*****. . . . . .*. . . . . . *
. . . . . . . .******. . . . .*. . . . . *
. . . . . . . .******* . . .*. . . . .*
. . . . . . . . .*********. . . . . *
. . . . . . . . . .******* . ***
*******. . . . . . . . .**
.*******. . . . . . . . *
. ******. . . . . . . . * *
. .***. . *. . . . . . .**
. . . . . . .*. . . . . *
. . . . .****.*. . . .*
. . . *******. .*. .*
. . .*******. . . *.
. . .*****. . . . *
. . .**. . . . . .*
. . .*. . . . . . **.*
. . . . . . . . . **
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . .*
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *
. . . . . . . . *

حرف قشنگی بود شاد باشی

سخنی از عشق ، ندیدم خوش تر
سلام فاطمه جان ، شرمنده ام کردید ...

دختر مردابی دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:19 http://www.mianboribedaria.blogsky.com

ومن هنوز هم به نگاه تو زنده ام ، آن گاه که با نگاهت کویر تشنه ی نگاهم را سیراب می کنی و افسونگرانه ، امیدِ ناامیدم می شوی

این یعنی جاودانگی
همین واژه ها که انگار همه عشقت را می سرایند تو را در جان این مهر جاودانه می کنند...
غرورهای قربانی شده بهای عشقند...
و نترسیدن از بازی شعله سوزنده آن، مشق عشق...
انگار آموخته ای رسم عاشق شدن را

و سلام ر ف ی ق عزیز
این دلنوشته یکی از زیباترین مطالبتان بود، دست مریزاد

کاش به حرمتِ دل های مسافرِ هر شب ِ عشق ، روی شفاف تریت خاطره مان مهمانی بود ...
کاش چشمان ِ پر از پرسش مردم کمتر غرق ِ‌این زندگی سنگی و سیمانی بود ...
کاش دنیای دلِ ما شبی از این شبها ، غرق هرچه می خواهی و می دانی بود ...
و کاش دریا کمی از درد خودش کم می کرد و قرض می داد به من هرچه پریشانی بود ...
سلام دختر سرزمین کوهها و پاکی ها [:S005
ومن بهای عشق را به تمامی پرداختم و آموختم رسم عاشق شدن را به شیوه ی فرهاد عاشق [:S004
سپاس از الطفاتت و با این اندیشه که تو داری ، آرزو می کنم که کاش همه ی دخترکان اینجا نامشان دختر مردابی باشد

ستایش دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 15:35 http://www.baran8904.blogfa.com

بابا همه دستــــــــــــــــــــــــ دستـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مبارک.خیر مقدم.ایشاالله که همیشه کنار خودت باشه
وایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی نمی دونی چقدر ازته قلب برات خوشحال شدم

سلام ستایش عزیز
حادثه این بود : صحن ِ نگاهش را به روی اشتیاقم باز کرد ومن ضریح عشق را غرق کبوتر کردم ...
ومن هیچ گاه او را از خودم جدا ندانسته ام
راستی ستایش عزیز ، وقتی که اینجا می آیی انگار که باران ِ قشنگ و نم نمی می آید

گل مریم دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 16:13

بی خیال غرورت! مردا که غرور...
اومد واقعا؟!

البته که مردا مثِ شاگردای اول کمی مغرور و نجیبن
جونِ من اومد
سلام برگلِ مریم عزیزبرقرارباشی

SHABE NILOFARI دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 21:51

az kadamin sarzamin hasti,ke in hame ziba aramesh ra be jolan mikeshi,az srzamine eshgh ya tanhayi???
del neveshtehayat range tanhayie negahe mara midahad,range entezar,va...
enjemade negaham ba del neveshtehayat zob mishavad. va che ziba mara ba shaparakhaye khoshk shodeye khaterate zehnam be parvaz dar miavari.
ey dir yafte dar matnhayat ba man beman......

من ساکن سرزمین عشق وتنهایی و انتظارم وچه تضاد شیرینی است اقامت در دو اقلیم گوناگون ...
سلام بر شبِ نیلوفری عزیز با این همه احساسش
ومن به این می اندیشم که :
چه قدر تازه و پاکی مث یاسای توو باغچه
مث اون دیوان حافظ که نشسته تویه طاقچه

شب آفتابی سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:07

می خوانمت
چشم های بسته ات را
لب های خاموشت را
نفس سردت را
می خوانمت
...آنقدر می خوانمت
تا عاقبت سبز می شوی
و قد می کشی
تا عمق آبی،
و من
همه ی شعر های دفترم را
آبی رنگ می زنم
و تو
همه ی نگاهم را
پرواز می دهی
سلام فوق العاده بود

خواندن چشم های بسته و لب های خاموشم را فقط تو می دانی و تنها تو می توانی ، که تو همان معجزه ی احساسی ...
سلام بر شب آفتابی عزیز و خوشحالم که این نام را برای بیشتر آمدنت انتخاب کردی و چه برازنده تان است
تو مث اون گل سرخی که گذاشتم لای دفتر
مث اون حرفی که ناگفته می مونه دم آخر

کوروش سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:09 http://korosh7042.blogsky.com/



گاهی فکر می کنم
من دنیارو خیلی بزرگ می بینم اشتباهه
عمر دنیا از تولد من باید باشه تا مرگم
نه قبلش و نه بعدش هیچه
ولی حماقت
مگر می گذارد
فکر و ذکر ادم رو میکنه قبل و بعدش . و میشه همه چیز آن هی چیز
ووقتی به خود میام می بینم هیچ شده همه چیز و همه چیز شده هیچ



درود فراوان به یار و رفیق همیشه همراهم

ببخش اگر هذیان گفتم
گاه کلمه ای در یک متن منقلبم میکنه و اگرچه پراکنده به نظر برسه.


و وقتی به خودم میام می بینم هیچ شده همه چیز و همه چیز شده هیچ
و چقدر زیبا و عمیق گفتید داستان زندگی ام را آن هم در یک جمله ی طلایی ...
سلام براستاد عزیز و بزرگوارم ، کورش
تو مث بارون عشقی روی تنهایی شاعر
تو همون آبی که رسمه بریزن پشت مسافر

کوروش سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:20 http://korosh7042.blogsky.com/

من گنگ و ماتم ازین خنده های پوچ
زین خاطرات ِ گریزا ن و بیم ناک
از باغ رانده گان به زمین کرده کوچ
لب تشنه گان همه محروم ِ اشک تاک

کاروان حیات ما در فلات پهناور زمانه در حرکت است و همه جا در تاریکی و خاطره هامان همه اسیر خشم و مانده در خارستان های بی امان ...
و راه آسمان را توده های سیاه ابرها مسدود کرده اند ...
سلام بر استاد عزیزم
آمدنت خنده های پوچم را هدفمند می کند

ثنائی فر سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 13:53 http://www.sanae.blogfa.com

غرور کوچکترین قربانی قدمش باد
سلام

غرورم برگ سبزی بود تحفه ی درویش و من نداشتم چیزی بیش ...
سلام بر بانوی احساس و درستی
تو مث مهمون خوبی که میاد آخر هفته
مث اون حرفی که از یاد دل و پنجره رفته

یلدا سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 17:05

من هم می گم که مثبتترین وبهترین مطلب خونه خیالی همین بود
*********************************************

سلام بر یلدای عزیز
منون لطفتان
می گم شبا ستاره ها تا می تونن دعات کنن

مهدیه سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 17:20 http://diba-ziba.blogfa.com

سلام دوست من وب زیبایی داری اگه وقت کردی به من سر بزن منتظر دیدار تو

سلام دوست عزیز
مقدمتان را گرامی می دارم و اجازه می خام تا با افتخار لینکتون کنم ...
خواندن تو افتخاری است برای من

DIANA سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 19:41 http://diani.mihanblog.com

سلام دوست خوش قلم
چون همه ی نوشته ها زیبا بود
ممنون از اینکه از قبل من وب رو لینک کردید
با افتخار لینک شدید امیدوارم که بتونم در خدمت شما باشم

زیر سایه ی لطف خدا باشید

سلام بر دوست عزیزم ُ دیانا
ممنون الطفاتتون هستم ...
می خوام که جادوت بکنم
همیشه اینجا بمونی
از توو کتاب زندگیم
یه حرف رنگی بخونی

بهرام گور ! چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:58

یادت باشه :

یه روز اگه نبینمت می میرم
از پیش دلت من جایی نمی رم


------- آروم می گیرم وقتی پیش رومی ------

یادت باشه که تنها آرزومی ........

می بینم که از گرما آب پز شدید شما ( ..... ) ها ؟

جریان انحرافی آب و هوا را تغییر داده / ای نامردا ؟!!!

امشب می خوام رو آسمون
عکس چشاتو بکشم
اگه نگاهم نکنی
ناز نگاتو بکشم
سلام بر بهرام گور
یعنی جریان انحرافی تویه آب و هوا هم نفوذ کرده

DIANA چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 14:53 http://diani.mihanblog.com

سلام
تازه متوجه شدم که فردا مبعثه ببخخشید تبریک درخور شما نداشتم اما صادقانه میگم مبعثتون مبارک

سلام بر دیانای عزیز
من هم این عید را به شما دوست عزیزم تبریک عرض می کنم ...
یک شادی کوچک اگر از روی بام دل گذشت
هرچند اندک باشد ان را با تو قسمت می کنم

ثنائی فر چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 20:02 http://www.sanae.blogfa.com

همیشه باشید آمدیم برای بودن این را به هم یادآوری کنیم تا هیچ طوفانی غالب نشود
سلام ...

وچه ارتباط ساده ای بین ما و تقدیر هست
تقدیر ویران می کند و ما مرمت می کنیم ...
سلام بر بانوی آفتاب
وقتی که می آیی یادم می افتد که به خاطر آمدنت باید ثناگوی خدا باشم

نازنین پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 00:28

سلااام بر رفیق خوبم
اومدم هم حالی ازتون بپرسم وهم این عید بزرگ رو بهتون تبریک بگم

صدای پای شما همیشه توی گوشم زمزمه میشه و دنبال این صدا تا خود خونه خیالی دنبالتون میام

امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشید
و ممنونم از لطفی که همیشه بهم دارید

سلام بر نازنین عزیز
من هم این عید بزرگ را بهتون تبریک می گم
حتی اگر دلت نخواد
اسم تو ،توو قلب منه
چهره ی تو یادم میاد
وقی که بارئن می زنه
مثل باران زلال و پاک باشید سپاس از این همه لطفت

کوروش پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:30 http://korosh7042.blogsky.com/

جام می و خون دل هر یک به کسی دادند
در دایره قسمت اوضاع چنین باشد

در کار گلاب و گل حکم ازلی این بود
کین شاهد بازاری وان پرده نشین باشد

آن نیست که حافظ را رندی بشد از خاطر
کین سابقه پیشین تا روز پسین باشد




آستان جانان


راهی بزن که آهی بر ساز آن توان زد
شعری بخوان که با او رطل گران توان زد

بر آستان جانان گر سر توان نهادن
گلبانگ سربلندی بر آسمان توان زد





سلام بر استاد عزیزم
وبراستی که :
بر آستان جانان گر سر توان نهادن
گلبانگ سربلندی بر آسمان توان زد

سهبا شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:57 http://sayehsarezendegi.blogsky.com/

سلام . کم پیدایید دوست عزیز . جای نظرهای زیبایتان چه خالی می نماید در صحیفه دلم !

سلام بر سهبای عزیز
اگر دیر آمدم مجروح که نه مجبور !! بودم ...
به هرحال به بزرگواری خودتان ببخشید ...
دیگه تاخیر نمی کنم ...

ثنائی فر شنبه 11 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 20:58 http://www.sanae.blogfa.com

هستید ؟
مگر می شود نبود
می دانم هستید

بین من و تو و دلنوشته هایمان فاصله ای نیست ...

فامه یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 00:21 http://www.faseleha-30.blogsky.com

___████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█
_______█

تو خودت گلی ...

نازنین یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 18:32

سلام بر ر ف ی قِ همیشه رفیقم
چی بگم از این همه لطفتون که اگه شما و دوستانم نبودید نمیدونم چی به سرم میومد این روزها

ممنونم که مثل سایه ابرهای بارانی مهرتون همیشه روی سرم هست و من با این بارونها دیگه سیراب میشم

و ببخشید و شرمنده ام که این روزها دلتنگی ها و بیقراری هام دوستانم رو هم ناراحت میکنه
شرمنده ام و ممنون بابت الطاف همیشگیتون

سلام نازنین عزیز
همیشه نمی توان برای باران گفت
گاهی هم باید به فکر دل های بارانی بود...
ر ف ی ق آدم روزهای بیقراری و دلتنگی است ...

مهدیه یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 19:21 http://diba-ziba.blogfa.com

سلام ممنون که به من سر زدی بازم بیا حرف همیشگی من وب زیبایی داری منتظر تو هستم

سلام مهدیه جان
انچه را که برایم گفتی از لطف تو بود که ممنونم...
اما آمدن و خواندن وبلاگ تو برایم افتخار است ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد